Mitä ihmiselle tapahtuu kuoleman jälkeen?
Kommentit (26)
Usko Herraan Jeesukseen niin sinä pelastut. Ei siitä.ainakaan mitään haittaa ole! Enkä nyt tuomitse ketään, koska minulla ei ole siihen valtuuksia eikä viisautta.
Henki siirtyy taivaaseen, ruumis maatuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää mitä tapahtuu ihmisen "sielulle". Kuolema on elämän suuri mysteeri, johon kukaan ei tiedä vastausta, ennenkuin kokee sen itse.
Kuolema ei ole mysteeri. Kuolema on yksinkertainen tapahtuma. Elävä organismi kuolee ja hajoaminen alkaa.
On se, jos uskoo jonkinlaisen sielun olevan olemassa. Mihin elämä menee kun joku kuolee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä oletko tässä elämässä ottanut Jeesuksen herraksesi ja vapahtajaksesi.
Jos sellainen olisi, niin miksi se on niin paha. Kaikella on tarkoitus vai?
Ei Jeesus ole paha. Jumala on täysin hyvä ja hyvyydessään on antanut ihmiselle vapaan tahdon sekä hyvään että pahaan. (Ihminen itse valitsi hyvän ja pahan tiedon puun). Ihminen ei pysty olemaan pyhän Jumalan yhteydessä oman pahuutensa takia. Siksi on Jeesus, joka on Jumalan liitto meidän kanssa. Syntiemme sovitus. Kun suullamme tunnustamme ja sydämellämme uskomme Jeesuksen herraksemme, pelastumme.
Sinä et ainakaan usko muuhuhn kuin itsekkäiden ihmisten pahuuteen ja kylmyyteen. En tosin ihmettele. Minä en usko jumaliin.
Eivät kristityt uskokaan mihinkään 'jumaliin', vaan Jumalaan.
Jaa. Vissiin sillä kuitenkin jotakin merkitystä sitten on.
Se on vissiin vähän niin, että kun ihmisellä itsellään on kaikki hyvin, niin ne ei jaksa enää pohtia asioita ikäänkuin pintaasyvemmältä eivätkä kykene samaistumaan kärsimykseen ja täten ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tietää mitä tapahtuu ihmisen "sielulle". Kuolema on elämän suuri mysteeri, johon kukaan ei tiedä vastausta, ennenkuin kokee sen itse.
Kuolema ei ole mysteeri. Kuolema on yksinkertainen tapahtuma. Elävä organismi kuolee ja hajoaminen alkaa.
On se, jos uskoo jonkinlaisen sielun olevan olemassa. Mihin elämä menee kun joku kuolee?
Elämä loppuu. Ei se minnekään mene.
Ihmisen "sielu" on vain sähkökemiallisia reaktioita.
Kaikki ovat tehneet syntiä. Et pysty maksamaan niitä itse vaan jos et usko Jeesukseen, joudut kadotukseen kunnes saat ne maksettua (et ikinä).
Voit turvautua siihen, että Jeesus maksoi kuolemanrangaistuksen synneistäsi sinun puolestasi. Usko myös, että hän on Jumala ja vanhurskautensa vuoksi kelvollinen sovittamaan syntisi.
Juurikin noin.