Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

45v asianajaja miettii: olin kerran hoitamassa juttua, jossa yhdesta ja samasta vanhemmasta herrasmiehestä tapelleet kaksi naista olivat pahoinpidelleet toista

Vierailija
25.05.2017 |

Mies oli siis yli 40-vuotias, toinen naisista oli samanikäinen ja toinen nainen parikymmentä vuotta nuorempi. Näille naisille oli syttynyt jossain ravintolassa raju kissatappelu, joka tiimellyksessä vanhempi nainen oli repinyt nuorempaa naista hiuksista, niin että päänahka oli irronnut hiusten mukana ja vanhempi nainen oli heilutellut tuota hiustupon päässä olevaa veristä nahanpalaa kuin palavaa soihtua kädessään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Heräsit tänään näin myöhään. Miksi muuten on tärkeä tietää että olet 45? Ja asianajaja. Köhöm. Tosin niissä on monta pähkähullua kyllä.

Vierailija
2/6 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä naisena en kyllä koskaan alkaisi verissäpäin taistelemaan minua nähden ikälopusta miehestä. :D No ehkä nämä naiset olivat todella pätoivoisia. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä tässä aloituksessa mietit? Kerroit vain tarinan, that's it. Luulis asianajajien olevan vähän fiksumpia.

Vierailija
4/6 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti olit.

Vierailija
5/6 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole asianajaja, vaan  tyhmä trolli.

Disclaimer:Tosin voin olla väärässäkin,sen verran monta korkeakoulutettua idaria olen tavannut elävässä elämässä.

Vierailija
6/6 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista voisi tapahtua jossakin peräkylän ale pubissa Tauskin esiintyessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä