Ei hitto miehen kommentti tänään :( Pahoitin kyllä mieleni
Meidät on kutsuttu tilaisuuteen missä on mieheni pomo ym henkilöitä, ihan arvokas tilaisuus. Menen sinne siis mieheni kanssa.
Kysyin mieheltäni olisiko tämä mekko hyvä etten näytä typerältä? Näytin hänelle yhtä mekkoa.
Mies sanoi: "Mitä väliä, ei kolmikymppisiä neljän lapsen äitejä kukaan katso!"
Sanoi ihan vakavana, ei naureskellut, ei mitään.
Sanoin että en tarkoittanut että kukaan silleen katsoisi, vain että puku olisi tilaisuuteen sopiva :(
Hitto kun tuli paha mieli :( En todellakaan luule itsestäni liikoja ja kuvittele olevani joku 18-vuotias kaunotar jonka perään kaikki kuolaavat. En ole sellainen.
Mutta oikeasti olen normaalipainoinen nainen, minulla on nätit pitkät hiukset, ihn nätit kasvot, ei epämuodostumia, ihan tavallinen takapuoli mikä ei roiku, ihan tavalliset reidet, ihan tavalliset rinnat.
Ainoa miinus minkä keksin on vielä hieman mahamakkaraa viimeisimmän raskauden jäljiltä, vauva on 7 kk. Ei sitä edes näe vaatteet päällä! Kun suoristan selkäni, näytän hoikalta mahankin kohdalta. Vatsani ei ole tietenkään samanlainen kuin 18-vuotiaalla mutta mitä väliä ja vaatteet päällä olen sinne juhliinkin menossa.
Ärsyttää. Suututtaa. Kuin en olisi enää mitään sillä olen neljän lapsen äiti :(
Nyt ärsyttää niin paljon että alan treenaamaan tuota vatsaa, koitan saada siitä ihan litteän.
Ei mies edes halua minua, nukkuukin eri huoneessa.
Ärsyttää tuo kommentti :( Olisin vain halunnut pukeutua siististi, en tietenkään ajattele että joku siellä minua katselisi. Mrrrrr!!!!!!!!!
Kommentit (8)
0/5 sut tunnistaa jo, 3 provo tänään:D
Joko ukko tuli saunaltasiivoamaan pennun oksut
Kyllä monen lapsen äitejäkin katsellaan. Ne on milffejä! Sinä voit hyvinkin olla milf.
Älä välitä tyhmästä ukosta!
Miehesi kommentti ei kerro mitään viehätysvoimastasi. Olette olleet yhdessä pitkään ja teillä on neljä lasta. Olette vain liian tuttuja toisillenne. Kuuluu pitkään parisuhteeseen...
Kuuntele nyt itseäsi: pystyt luettelemaan kaikki hyvät ominaisuutesi, mutta kun miehesi tyhmyyksissään laukoo jonkun puolihuolimattoman lauseen, kaikki hyvät asiat unohtuvat ja alat keskittymään johonkin negatiiviseen, eli vähän näkyvään mahaan..?!?Olisit sanonut vain että "Näin kuumaa kissaa joku saattaisi katsellakin " ja vinkannut silmää. Tarinan opetus: Älä perusta itsetuntoasi idioottimaisille lauseille! Toinen opetus: Voisi olla parisuhteessa parannettavaa, kun mies käyttäytyy noin. Tee miehellesi selväksi, että loukkaannuit.
Häh. Miehesi on ensinnäkin idiootti, ja toisekseen miehesi väite ei pidä paikkaansa. Anna urpolle opetus. Laittadu superseksikkääksi, korosta sitä hoikkaa uumaasi ja meikkaa hottikset kissamaiset silmät itsellesi, hiukset laitat jotenkin naisellisesti. Kuljet juhlissa pää pystyssä hymyillen ylpeänä siitä miten kuuma ja hyvännäköinen olet. Ihan varmasti ne muut miehet katsoo sinua silloin ihaillen. Ja idiootti ukkosi kiemurtelee mustasukkaisuuksissaan.
Ja seuraavan kerran kun miehesi laukoo jotain noin idioottimaista, niin sanot sille vain viettelevä hymy silmissäsi, että "ikävää, jos sinä et katso minua, sillä kaikki muut miehet katsoo ja haluaa näkemäänsä".
Ääliö mies, joka pitää sua itsestäänselvyytenä eikä osaa arvostaa. Sellainen ongelma paranee, kun hän alkaa nähdä sut muiden miesten silmin, toisin sanoen, jos alat saada huomiota vierailta miehiltä. Se taas ei riipu lainkaan mistäönmahamakkaroista vaan asenteesta, eli ala vilkuilla muita ja katsella kiinnostuneena, niin hekin kiinnostuvat sinusta.
Eikö sinulla ole muuta virkaa, kuin näyttää tietynlaiselta? Ja ehkä hoitaa muksuja.