Rohkaiskaa minua irtisanoutumaan työstäni
Työpaikalla on vähän odottava tunnelma, että irtisanoutuuko tuo vai ei... Silti on vaikeaa mennä kertomaan, että haluan lähteä. Kun tuntuu että pitäisi jäädä, vaikka minulle ei ole ollenkaan vaikea löytää korvaajaa. Tuntuu että petän kaikki kun lähden. Velvollisuudentunto melkein pakottaa pysymään, vaikka kenenkään elämää ei varmaan hetkauta jos lähden. Silti tuntuu pahalta. Miten uskallan kohdata esimiehen?
Kommentit (10)
Älä missään nimessä irtisanoudu ellei ole uutta ja varmaa työpaikkaa tiedossa.
Miksi haluat irtisanoutua?
Miksi sinun halutaan jäävän?
Mulla on uusi paikka tiedossa! Ei tässä siitä ole kysymys vaan siitä että en uskalla irtisanoutua. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on uusi paikka tiedossa! Ei tässä siitä ole kysymys vaan siitä että en uskalla irtisanoutua. Ap.
Oletpa kyllä aika munaton.
3kk karenssi työttömyystuissakin, niin ei kannata tietenkään läheteä, ellei ole uusi paikka tiedossa.
Siitä vaan, sehän on pelkkä työpaikka, ei sinua siellä parin päivän päästä
muista kukaan, että semmosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei se uusi paikka ikuisesti sinua odottele. Tuskin olet niin tärkeä. Siitä vaan irtisanoutumaan mutta ennen sitä hanki kirjallisena lupaus uudesta paikasta.
Lähetä vaikka tekstari pomolles jos oot noin arka.
Omaa elämääs elät itteäs varten, et muiden.
Onko sulla jo uusi työpaikka tiedossa? Odota sen aikaa kunnes olet varma uudesta paikasta ettet jää tyhjän päälle.