Miksi monet naiset luulee että heti ollaan iskemässä jos juttelee hetken kohteliaasti ja vaikka hymyilee?
Ei jumalauta kaikki ole iskemimielessä asialla. Onko vaan niin että mies ei saa sanoa vieraalle naiselle sanakaan ilman että hän tuntee olonsa isketyksi?
Kommentit (10)
Suomessa vieraat ihmiset puhuu toisilleen niin harvoin että väkisinkin sitä ajattelee mielessään että olikohan tuo iskuyritys.
Multa kysyi nainen ihan yllättäen eilen salilla että "tiedätkö että miksi tällä salilla on magnesiumin käyttö kielletty" ja aloin miettimään että olikohan se iskuyritys :D
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta kaikki ole iskemimielessä asialla. Onko vaan niin että mies ei saa sanoa vieraalle naiselle sanakaan ilman että hän tuntee olonsa isketyksi?
Täysin sama kokemus - kohteena on vain mies.
Miehet luulevat heti, että olen muka enemmänkin kiinnostunut ja yritän iskeä, joa hymyilen ja olen kohtelias.
On kokemuksia siitä, kun olen koettanut tulla toimeen miehen kanssa, tehnyt yhteistyötä ja ollut avulias niin että työt ovat sujuneet hyvin,
mutta jälkeenpäin olen saanutkin kuulla, että yritin koko ajan iskeä häntä!
Raskassoutuista sakkia on miehet. Ei niille jumaliste uskalla olla edes kohtelias, kun syytetään ahdistelusta.
En ajattele että heti ollaan iskemässä, mutta ihan liian monta kertaa on tullut katkeraa palautetta myöhemmin kuinka on "roikotettu" miestä (= oltu kavereita).
Samoin pari kertaa mies on alkanut ahdistella, ja olen saanut muutamalta ihmiseltä noottia siitä että minun olisi pitänyt ymmärtää ettei kukaan mies muuten vaan tule juttelemaan kaverimielessä naiselle.
Ei kaikki tällaisia ole, mutta sitä riskiä ei jaksa aina ottaa.
Jos olettaa että mies iskee, on ylimielinen h-ora. Jos taas ei, niin on h-ora kun ei anna.
Mä olen semmone tyyppi, joka saattaa viereiselle naiselle jutella jotain baaritiskillä kun olen pienessä nousussa tilaamassa juotavaa. Helvetin usein naiset kokee sen iskemiseksi. Haluan vain vähän lohkaista, jakaa hyviä juttuja jne.. :D En ummarra.
Mutta eikö se sitten ole imartelevaa, kun luullaan että on iskemässä?
Antaa kuvan että olet varteenotettava kumppani ja muutenkin miellyttävä?
Vai onko torjunta ollut jotenkin aggressiivista? Tyyliin "Luuletko sinä *haukkumanimi* että minä olen tuollaisesta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa vieraat ihmiset puhuu toisilleen niin harvoin että väkisinkin sitä ajattelee mielessään että olikohan tuo iskuyritys.
Multa kysyi nainen ihan yllättäen eilen salilla että "tiedätkö että miksi tällä salilla on magnesiumin käyttö kielletty" ja aloin miettimään että olikohan se iskuyritys :D
What?? Miten tuollainen kysymys olisi iskuyritys? Mikä saa sinut ajattelemaan noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What?? Miten tuollainen kysymys olisi iskuyritys? Mikä saa sinut ajattelemaan noin?
Voi kuule, minua on "syytetty" iskuyrityksestä kun kysyin kurssikaverin harvinaisemmanpuoleisesta sukunimestä, että liekö sukua kaverilleni, jonka sukunimi on myös "Möttönen-Rosbergh".
Kun on vasara, niin kaikki näyttää nauloilta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sillä kysymyksen sisällöllä ole merkitystä, kunhan vain saa kontaktin henkilöön ja keskustelun jotenkin käyntiin.
Mä olenvarmaan sitten outo nainen kun en todellakkaan koskaan pidä moista iskuyrityksenä. Usein juttelee miehet harrastuksissa yms mutta käsitän normaalina kanssakäymisenä.
Koska kun tarpeeksi kauan ympärillä pyörii miehiä juurikin niiden iskuyrityksiensä kanssa niin sitä unohtaa että jotkut harvat haluavat vain jutustella.