Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummalla lauseella voitat väittelyt palstalla useammin: "Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa" vai "Hiljaisuus on myöntyväisyyden merkki"?

Vierailija
25.05.2017 |

Näillä kahdellahan voittaa aina. Itsellä se on fifty-sixty jälkimmäinen, kun olen sivutolkulla jankuttanut omaa monologiani muiden viesteistä välittämättä ja toiset eivät enää vain jaksa osallistua.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en puhuisi mitään.

Vierailija
2/19 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauki on lintu. Ei vaan kala. Hauki on lintu. Ei vaan kala. Hauki on lintu. Ei oo vaan kala. Hauki on lintu. ---. Jee, laitoin naisille jauhot suuhun! Nyt servasin oikein kunnolla! Lennän laudalta voittajana!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleepa mieleen se vertaus shakkipelistä pulun kanssa.

Vierailija
4/19 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä palstalla voi voittaa. Täällä on vain häviäjiä.

Vierailija
5/19 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että elämässä on edes joitakin kohokohtia. Jos ei muuta niin väsytystaktiikalla saavutettu voitto av-väittelyssä.

Vierailija
6/19 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva, että elämässä on edes joitakin kohokohtia. Jos ei muuta niin väsytystaktiikalla saavutettu voitto av-väittelyssä.

Aika monen kohdalla se juuri näin menee, uskovaisista miesasiamiehiin ja velavihaajista Saara Aalto -vihaajiin.

Vierailija
7/19 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää ja naurattaa, kun joku perustelee kantaansa: "Onko se sinulta pois?"

Vierailija
8/19 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat noista ovat mieleltään köyhien, älykkääseen argumentointiin kykenemättömien, vain omasta mielestään nokkelien surkimusten käyttämiä lauseita.

Vierailija
9/19 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat noista ovat mieleltään köyhien, älykkääseen argumentointiin kykenemättömien, vain omasta mielestään nokkelien surkimusten käyttämiä lauseita.

Ja löytyät satavarmasti molemmat jokaisesta vähänkin pidemmästä väännöstä palstalla.

Vierailija
10/19 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole koskaan voittanut yhtäkään väittelyä tällä palstalla, vaikka joku niin uskottelisi itselleen.

Vierailija
11/19 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaisuus kertoo minusta enemmän siitä, että ko henkilö on poistunut palstalta.

Eli kalikka on vastaukseni.

Tosin, minä en ole täällä voittamassa ketään. Olen vain sanomassa oman mielipiteeni. Minulla on oikeus siihen, ja sinulla on samanlainen oikeus omaan mielipiteeseesi.

Vierailija
12/19 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne pulut on kreationisteja.

Vierailija
13/19 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisuus kertoo minusta enemmän siitä, että ko henkilö on poistunut palstalta.

Tosin, minä en ole täällä voittamassa ketään. Olen vain sanomassa oman mielipiteeni. Minulla on oikeus siihen, ja sinulla on samanlainen oikeus omaan mielipiteeseesi.

Ilman keskustelua ei ole kehitystä. Mikään ei kehity, kun kaksi ihmistä käy vain sanomassa mielipiteensä ilman perusteluja ja lähtevät pois. Eikä kyllä kehity noilla sananlaskuillakaan.

Vierailija
14/19 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman keskustelua ei ole kehitystä. Mikään ei kehity, kun kaksi ihmistä käy vain sanomassa mielipiteensä ilman perusteluja ja lähtevät pois. Eikä kyllä kehity noilla sananlaskuillakaan.

Mikään ei myöskään kehity sillä, että ihmiset kilpailevat keskenään. Kehittyminen vaatii dialogia, empatiaa.

Vierailija
15/19 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Vierailija
16/19 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain tosiasioilla saa ainakin vihreiden älämölöt loppumaan aika äkkiä.

Vierailija
17/19 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaatuiko se pulu pelin lopuksi..??

Vierailija
18/19 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patriarkaatilla yleensä. Mielestäni loogisesti selitän kuinka äidin laittama punainen potkupuku vaikuttaa koko elämään ja siihen, että hoitsuista 90% on naisia ja pojilla taas sininen laittaa mansplainaamaan ja perustelemaan startuppeja. Muita värejähän ei edes ole.

Sitten vaan tyytyväisenä nojaan taaksepäin, hymyilen tyytyväisenä ja mietin, että really nailed that one once again. Näin meillä.

Vierailija
19/19 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ärsyttää ja naurattaa, kun joku perustelee kantaansa: "Onko se sinulta pois?"

Niin, eihän toi ole perustelu tietenkään. Mut tolal lauseella voi tarjota uutta näkökulmaa johonkin kuohuttavaan aiheeseen. Jos joku asia/ilmiö ei tosiaan ole vastaväittäjältä (tai keneltäkään muultakaan) varsinaisesti "pois", miksei sen voisi vaan antaa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän