Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jännittääkö teitä seksi uuden ihmisen kanssa?

Vierailija
25.05.2017 |

Olen 25-vuotias nainen ja kynnys harrastaa seksiä on kasvanut aivan hirveästi viime vuosina, kun olen ollut sinkkuna. Tätä edelsi muutaman vuoden mittainen parisuhde, jossa seksi oli avointa ja hyvää. Sitä ennen olinkin teini, ja harrastin seksiä melko estottomasti enkä jännittänyt uusia miehiä.

Nykyään kuitenkin jännittää ihan kamalasti. Jos meinaa tulla tilanne joka johtaa seksiin, haluaisin vain keskeyttää sen ja kieltäytyä, vaikka ajatustasolla haluankin seksiä. Itse toiminta jännittää, pelottaa etten osaa, en ole hyvä ja niin edelleen.

Mikä avuksi?
Miten pystyisi estottomammin harrastamaan seksiä? Kontrasti teiniaikaan on todella suuri. Ärsyttää itseänikin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Tosin johtuu peniksen pienuudesta ja saaduista reaktioista

Vierailija
2/5 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään erikoista että jännittää vähän uuden kumppanin kanssa. Mua ja miestä jännitti pirusti ne ekat kerrat, mutta oltiin armollisia itsellemme ja pikkuhiljaa se seksielämä alkoi siitä lutviutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kauan sitten tietenkin jännitti, mutta hyvällä tavalla. Miltä se tuntui toisen kanssa, pystyikö hoitelemaan naisen niin että erotessamme sai pitkän pusun ja aavistuksen verran "roikkuvan" halin - silloin tiesi että oli onnistunut...

Vierailija
4/5 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Olen harrastanut seksiä vain vanhojen ihmisten kanssa.

Vierailija
5/5 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina uuden pitää vähän jännittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi