Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisystävä alkoi kasvissyöjäksi, ja se harmittaa hieman

Vierailija
25.05.2017 |

Tänäkin aamuna hän kävi vessassa heti herättyään, ja kuulin selvästi miten painavat plumpsahdukset pöntöstä tuli (pieni yksiö). Ei riitä, että joudumme syömään eri ruokia - en todellakaan syö pelkkää pupunruokaa - mutta sen lisäksi joudun kuuntelemaan noita ällöttäviä isokakkoja aamuisin. Kuinka kauan tuollainen kasvissyöntivillitys kestää 25-vuotiaalla naisella keskimäärin? Pari viikkoa? Kuukauden?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäsin  reilusti kasviksien, hedelmien ja marjojen määrää päivittäiseen ruokavalioon ja se paskan määrä on tosiaan hämmentänyt. Mutta on samalla merkki siitä, että homma pelittää ja suolisto voi paremmin kuin aiemmin kun sonta oli lähinnä ripulia. Itse pidän kummallisena, että jotkut paskovat vain pari kertaa viikossa.

Vierailija
22/24 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sinne vessanpönttöön laittaa muutaman vessapaperin palan ennen kakkaamista niin ei kuulu sellaisia plumpsahduksia...

Loukkaantuuko naiset, jos tuollaista ehdottaa?

En minä ainakaan loukkaantuisi. Tosin mulle opetettiin tuo tapa jo pikkulapsena 80-luvulla kotona. Voit kertoa, että tätä ehdotettiin AV-palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä aina välillä yllättyy, kuinka typerät typeräkin ihminen voi löytää parisuhteen.

Mutta provohan tämä oli. Käyppä syömässä paketti jauhelihaa, niin olet taas vähän lähempänä syöpää.

Vierailija
24/24 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä aina välillä yllättyy, kuinka typerät typeräkin ihminen voi löytää parisuhteen.

Mutta provohan tämä oli. Käyppä syömässä paketti jauhelihaa, niin olet taas vähän lähempänä syöpää.

Voisit myös perustella väitteesi.