Yhteiskunta ei saisi määrätä ihmisen vuorokausirytmiä
Minulle on luontaista herätä illalla klo. 21. Olen itse valinnut elämäntapani, kuten moni muukin. Valitettavasti se on aika, jolloin kaupat ja monet muut palvelut menevät kiinni. Löytyisi varmasti yrittäjiä, jotka perustavat palveluita myös meille yöihmisille, jos tämä ilmiö hyväksyttäisiin. Nyt olen syrjäytetty.
Kommentit (5)
No siis ehtisithän sinä siinä aamupäivällä käydä ennen nukkumaanmenoa kaupoissa, jos nukut esim. sen 9h.
Mä taas en ymmärrä miksei yhteiskunta kustanna mulle henkilökuntaa? Jonkun on tässä maassa hoidettava ajattelu ja siihen tarvii paljon aikaa.
Yhteiskunta ei estä pitämästä kauppaa auki öisin eikä se estä sitäkään, että vaikka tilitoimisto on avoinna yöllä. Ihan se on sen pienen työtätekevän ihmisen päässä tämä ajatus, että hän ei halua olla yöllä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on luontaista herätä illalla klo. 21. Olen itse valinnut elämäntapani, kuten moni muukin. Valitettavasti se on aika, jolloin kaupat ja monet muut palvelut menevät kiinni. Löytyisi varmasti yrittäjiä, jotka perustavat palveluita myös meille yöihmisille, jos tämä ilmiö hyväksyttäisiin. Nyt olen syrjäytetty.
Sen sijaan että uliset täällä, ole hyvä ja ala itse yrittäjäksi. Tarjoa palvelujasi niille muille yökyöpeleille tai hakeudu alalle jossa on yötyötä.
Mihinkäs aikaan olet töissä?