Kuka älykäs ihminen väittelee tohtoriksi MUINAISKIRKKOSLAAVISTA?
Kommentit (47)
Sellainen jota kuolleet kielet kiinnostavat. Olen jutellut Jussista tämän työtä ohjanneen kanssa ja sanoi, että väikkäri oli erinomainen.
Ihminen, joka ei osaa laskea viiteen?
Kiva,taas yksi diipa daapa tohtori elätettäväksi
Joku, joka ei halua tehdä tuottavaa työtä yhteiskunnan hyväksi
Sellainen joka ei vahingossakaan halua ottaa vastuuta mistään todellisesta ja merkityksellisestä.
Ei ole pakko arvostaa Halla-ahon tieteenalaa kuten ei mitään muutakaan alaa, mutta omalla alallaan hänen väikkärinsä oli huippuluokkaa. Siitä ei pääse mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi ymmärtää!
Kaikkien pitäisi olla lähihoitajia, putkimiehiä tai elämämkoululaisia ja olla kiinnostuneita vain salkkareista. Miten joku voi ikinä olla kiinnostunut jostakin, mistä MINÄ en ole kiinnostunut?
Joo, no muinaiskirkkoslaavin tutkimus on varmasti tosi kilpailtu ja nerokasta innovointia vaativa tieteenala.
Pelle on Halla-aho, kaikessa mihin ryhtyy.
No kerrotaan nyt vielä sellainenkin pikkujuttu, että Halla-aho väitteli slavistiikan ja baltologian laitokselta, joka on kansainvälisesti tunnustettu huippuyksikkö ja yksi syy HY:n hyviin sijoituksiin yliopistojen kansainvälisissä rankingeissa.
Onko väittely jutut aina siitä pääaineesta? Oliko Halla-ahon pääaine siis muinaiskirkkoslaavi?
No en minä ainakaan osaisi väitellä aiheesta, osaisitko sinä ap? Tohtorinhattu mistä tahansa aiheesta vaatii aika paljon älliä ja sinnikkyyttä. Mikä olisi arvoisan ap:n mielestä kelvollinen ala?
Vierailija kirjoitti:
No kerrotaan nyt vielä sellainenkin pikkujuttu, että Halla-aho väitteli slavistiikan ja baltologian laitokselta, joka on kansainvälisesti tunnustettu huippuyksikkö ja yksi syy HY:n hyviin sijoituksiin yliopistojen kansainvälisissä rankingeissa.
Vau, kisassa oli ainakin kaksi osallistujaa...
Putin toki halla-ahoa kampeaa johtoon, mutta liian ilmeinen on ollut toimissaan, tuskin putinin lemmikit isoa kannatusta saa enää, loser Putin loses again.
Vierailija kirjoitti:
Kiva,taas yksi diipa daapa tohtori elätettäväksi
Niin... Mitä nyt sen yli kymppitonnin kuukaudessa tiipa taapa nostaa palkkaa.
Sellainen, joka ei kunnioita avioliittoa?