Kysy naiselta joka ei ole kuin muut naiset
Kommentit (14)
Mikä sinut erottaa muista naisista? Miten olet erityinen? Lista ja perustelut
Tokihan sinä olet ihan uniikki lumihiutale. Ihan niinkuin kaikki muutkin. :)
2 ja 3; Naisissa on vähemmän vaihtelua kuin miehissä. Itse edustan ääripäätä ja ääriajattelua josta olen kärsinyt koko elämäni. Otsikko on toki provosoiva, tarkoituksella. Ei siihen kannata tarttua. Olen aina ollut yksin, erakko, itsenäinen, tehnyt mitä haluan, ollut tottelematon, tehnyt oman mieleni mukaan, en ikinä suostuisi äidiksi, vaimoksi, tyttöystäväksi tai olemaan miehen kanssa. En suostu tekemään kotityötä kenellekään muulle kuin itselleni ja vastustan suhteita miehiin. En ole kiinnostunut perhe-, parisuhdeasiosta tai ihmissuhteista tai muista ihmisistä ylipäätään muuten kuin ilmiön tasolla. En ikinä suostuisi elämään toisen varjolla. Olen paljon itsenäisempi ja individualistisempi kuin keskivertonainen. Valtaosa naisista on pehmeitä, hieman alistuvia ja muiden varjossa eläviä. Tätä on turha kieltää.
Lisäyksenä;
Tavoittelen luonnostani maskuliinisempaa statusta eli en voisi ikinä katsoa itseäni peiliin jos kantaisin aviomiehen suvun nimeä. Naiset eivät ymmärrä olevansa alistettuja ja nöyryytettyjä koska naisella vastaan kapinointi ei ole luonnollinen normi. Ap
Jaa se olikin sukunimihullu joka siellä huutelee.
Vierailija kirjoitti:
Jaa se olikin sukunimihullu joka siellä huutelee.
Just olin tulossa kirjottamaan samaa. Sääli, potentiaalinen provo olikin vaan sama vanha kylähullu.
Mikä sukunimihullu? Miksi luulette että täällä on vain yksi kirjoittaja? Naisten tavoista voi päätellä jotain itse naisista ja minä eroan siitä. Naiset ovat kaikissa kulttuureissa alistuvia miehen palvojia joilla ei ole omaa kunnianhimoa tai omaa tahtoa juurikaan. Ap
Keksin sittenkin kysymyksen. Tiedätkö, mitä eroa on toisen varjolla elämisellä ja toisen varjossa elämisellä?
Määrittelet itsesi suhteessa miehiin (et suostu vaimoksi yms.). Se on ainoa asia jonka kerroit itsestäsi. Onko sinussa muuta persoonallista?
Miksi et tykkää matkustelusta tai extremelajeista? Esim. Vuorikiipeily, laskuvarjohyppy tai sukellus? Nykyään tuntuu, että valtaosa naisista reissaa 3-5 kertaan vuodessa. On pitkiä reppureissuja tai rantalomia. Extremelajit on tinderiassa jokatoisella naisella kuvina. Missähän ne tavalliset naiset luuraa...
11; En tiedä onko se oleellista.
12; Suhteeni miehiin on se että naiset ovat yhteiskunnallisesti ja kotitalouksissa alistuneita miehille ja miehet hyväksikäyttävät naisten pehmeyttä. Miehet eivät ole ikinä välittäneet naisista tai arvostaneet naisia. Kieltäytymällä suhteista uskon olevan hyötyä resursseilleni ja tulevaisuudelleni. Miksi elää miehen kanssa kun se ei ole ikinä tuottanut naiselle muuta kuin alistetun ja hyljityn aseman?
Minua kuvaillaan erikoiseksi. Olen eristäytynyt, hiljainen, monelta osin radikaaliajattelija, olen auktoriteettivastainen ja kyseenalaistan tapakäytännöt sekä vaadin itselleni oikeutta. Olen yksinkertaisesti hyvin yksilökeskeinen ja ylpeys on minulla kaikki kaikessa, samoin status. Miehen rinnalla tai miehen varjossa nainen on aina alistunut. Halusi sitä myöntää tai ei. Jos omaa luonnostaan maskuliinisemman persoonan niin kykenee ymmärtämään pointin. Mieti toisin päin; kuinka moni mies ottaisi naisen nimen, kutsuisi naista perheen pääksi tai suostuisi julistautumaan naisen halujen tyydyttäjäksi. Aivan.
13: Haluaisin kiipeillä ja harrastaa taistelulajeja.
Miksi sinulle on niin tärkeää määritellä itsesi nimenomaan ristiriidassa toisiin, eikä esimerkiksi niin että olen oma persoonani, kuten kaikki muutkin, ja juuri minulla on tällaisiä piirteitä?
Eihän kukaan ole kaikki naiset. Itsensä aito hyväksyminen vaatii kuitenkin muutakin kuin sen että kokee olevansa itsenäinen, uniikki saari ihmisenä- useimmat määrittelevät itsensä nimenomaan noin jossain vaiheessa yhteistyökykyiseksi ihmiseksi kasvussaan, yleensä teininä.
Enkä kysy, koska tuommoinen kiukuttaa. Ei "naiset" ole mikään yhtenäinen pläjäys. Tai jos on, niin sitten olen ihan omaa sukupuoltani.