Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen saa mielihyvää toisen epäonnesta/pettymyksestä?

Vierailija
24.05.2017 |

Esim. Jos tämä henkilö näkee jonkun yrittävän juosta junaan, mutta ei ehdi niin saa siitä mielihyvää kun näkee toisen epäonnistuvan.

Tiedä että kyseessä on vahingoniloinen henkilö mutta MILLAINEN ihminen on vahingoniloinen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen jolla on vihaa sisällään. Kokee muut ihmiset lähtökohtaisesti pahoina, jotka ansaitsevat kokea pettymyksiä ja epäonnea.

Vierailija
2/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. En pidä ihmisistä. Jotkut ihmiset ovat pahoja ja toivon että he joutuvat pettymään. En voi sille mitään että ajattelen näin. Myönnän että minulla on vihaa sisälläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän ole mitään yhtä vastausta. Voisin itse kokea huonona päivänä jossain tilanteessa mielihyvää siitä, että muillekin tapahtuu ikäviä asioita, ettei vain minulle. Etten ole yksin.

Vierailija
4/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein omaan itseensä ja elämäänsä tyytymätön ilahtuu siitä kun huomaa ettei muillakaan ole niin kivaa. Mutta minusta se on väärä tapa suhtautua - ihmiset voisivat kokeilla iloita enemmän muiden onnesta ja pyrkiä saamaan onnettomille paremman mielen omilla pienillä teoilla, jotka eivät maksa mitään - kuten esimerkiksi hymy, kiitos, oven auki pitäminen. Ihmisen onnellusuus on loppujen lopuksi hyvin piemestä kiinni. Älkää yrittäkö tukahduttaa vihaanne olemalla ilkeitä toisillenne tai toivoko pahaa muille, se kääntyy teitä itseänne vastaan.

Vierailija
5/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen ihminen nauttii, kun toisille käy huonosti. Sellaisella ihmisellä on kai ikuinen kateus ja katkeruus kaikkia kohtaan sekä tyytymättömyys omaa elämäänsä kohtaan. Vihaa ja kadehtii muita, koska kokee että muiden onni on aina itseltä pois. Ikään kuin onnea olisi vain pieni säkillinen ja se loppuu, jos toiset saa.

Paradoksi on, ettei tällainen ihminen osaa olla onnellinenkaan, jos se omalle kohdallensa osuu. Aina näkee vain sen, mitä hänellä ei ole.

Karman kohtaa hänkin.

Vierailija
6/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma.

Vierailija
7/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein omaan itseensä ja elämäänsä tyytymätön ilahtuu siitä kun huomaa ettei muillakaan ole niin kivaa. Mutta minusta se on väärä tapa suhtautua - ihmiset voisivat kokeilla iloita enemmän muiden onnesta ja pyrkiä saamaan onnettomille paremman mielen omilla pienillä teoilla, jotka eivät maksa mitään - kuten esimerkiksi hymy, kiitos, oven auki pitäminen. Ihmisen onnellusuus on loppujen lopuksi hyvin piemestä kiinni. Älkää yrittäkö tukahduttaa vihaanne olemalla ilkeitä toisillenne tai toivoko pahaa muille, se kääntyy teitä itseänne vastaan.

Viestini poistettiin kai, mutta pyrin tekemään juuri noin, silti joskus ilahduttaa ettei kaikilla ole aina huippua.

3

Vierailija
8/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe sadistista mielihyvää, mutta näen junasta myöhästymis ym. tilanteissa jotain komiikkaa. Kun usein tuollaiset epäonnistumiset johtuvat siitä, ettei alunperin ollut mahdollistakaan onnistua.

Vierailija
9/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vihervasemmistolaiset. Heidän mielisairaan aatteensa yksi peruskulmakivistä on kateus.

Kuten kierous, epärehellisyys ja vääryyden toteuttaminen.

Vierailija
10/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pohtinut samaa tällaisiin ihmisiin törmätessäni. Luokittelin itse heidät sadisteiksi. Ihmetystä aiheutti paljonkin, kun en millään päässyt sisälle heidän ajattelutapaansa.. Eikä voi olla vaikean elämän tuotosta, koska HAH, ensinnäkin en ymmärrä tuota sadistista ajattelutapaa, ja toiseksi on mullakin ollut aika saatanan vaikea elämä ettei mitään rajaa :D Olen enemmänkin vain kiukkuinen kokoajan, mutta välitän melkein liikaakin muista ihmisistä.

Vierailija
11/11 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosielämään pohjautuvat vastaukset poistetaan. Kiva. Turhaan täällä arvuuttelette, vastaus oli saatavilla, hetken.