Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos irtisanomisaika on 2 vk

Vierailija
24.05.2017 |

Jos irtisanomisaika on työntekijälle 2 vk, mutta sen jälkeisellä ajalle työnantaja on laittanut minulle jo työvuorojen (nollatuntisopimus), pitääkö minun tehdä kaikki nuo laitetut vuorot jotka tulee pe 26.5. Päivämäärästä 2 vk jälkeen?

En osannut muotoilla paremmin mutta kaipaisin neuvoa. Sain toisen työn joka alkaa 8.6. Ja tukee urasuunnitelmia paremmin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitääkö irtisanomisajan päättymisen jälkeen mennä töihin? Ei pidä!

Miksi edes työnantaja haluaa sinut töihin, jos irtisanonut?

Vierailija
2/8 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet irtisanonut itsesi, lasket siitä 2 viikkoa eteenpäin, etkä mene enää sen jälkeen töihin. Kannattanee irtisanoa itsensä kirjallisesti, jos esimies laittelee työvuoroja irtisanotulle irtisanomisajan jälkeenkin.

Tottakai meet sinne duuniin, minne itse haluat. Sitähän ei työnantaja sentään päätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos irtisanon itseni ylihuomenna, pitääkö minun tehdä työnantajan minulle suunnittelemia vuoroja siitä 2 vk päästä jälkeen? Työnantaja sanoi että minun täytyisi sitoutua kaikkiin hänen laittamiin vuoroihin.

Ap

Vierailija
4/8 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos irtisanon itseni ylihuomenna, pitääkö minun tehdä työnantajan minulle suunnittelemia vuoroja siitä 2 vk päästä jälkeen? Työnantaja sanoi että minun täytyisi sitoutua kaikkiin hänen laittamiin vuoroihin.

Ap

Ei pidä! Tuon 2 vko olet velvoitettu tekemään.

T:Luottamusmies

Vierailija
5/8 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Onpa sekavaa,2 viikon päästä sanot pomolle hei hei,sitä ennen teet vuorot

Vierailija
6/8 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Esimies sanoi että olen sitoutunut ensi sijassa tekemään heillä suunnitellut vuorot vaikka sain uuden työn. Pitää katsoa mitä sanovat kun irtisanon itseni, sanovatko että silti pitää tehdä töitä 2 vk irtisanomisajan jälkeen...

Vierailija
7/8 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Esimies sanoi että olen sitoutunut ensi sijassa tekemään heillä suunnitellut vuorot vaikka sain uuden työn. Pitää katsoa mitä sanovat kun irtisanon itseni, sanovatko että silti pitää tehdä töitä 2 vk irtisanomisajan jälkeen...

No tuskin edes ehdottaa sen jälkeen, kun irtisanot itsesi.

T: Sama luottamusmies.

Vierailija
8/8 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi