Parisuhteesta laihan ja lihavan kanssa ei tule mitään
Enkä tarkoita etteikö olisi rakkautta ja seksiä,niitä on kyllä. Tarkoitan ettei laiha ei osaa tsempata lihavaa laihtumaan,ei tajua sitä tuskan määrää vaateostoksilla yms.
Kommentit (6)
Hyvin ollaan pärjätty 23 vuotta yhdessä.
En tarvii tsemppausta, kun en edes yritä laihduttaa. Eikä kaupoilla tarvii tuskailla kenenkään, kun tilaa netistä.
Minulla on kyllä tuttavissa pari jossa juuri noin. Laiha ei osaa tsempata lihavaa ja lihava ei uskalla vaatia laihaa käymään salilla.
Joissakin tapauksissa varmasti totta. Minä en ainakaan pysty katsomaan välinpitämättömänä, miten miesystävä syö hirmuiset määrät sokeriherkkuja. Ja maha kasvaa...
Hän ei tykkää siitä mahasta itsekään ja jopa kysyy neuvoa laihtumiseen, mutta ei niillä neuvoilla mitään tee, kun "ei pysty" olemaan syömättä karkkia ja jäätelöä.
Ja tyhmältä tuntuu aikuiselle ihmiselle huomauttaa syömisistään. Kyllä hän hyvin itse tietää, mitä tekee. En viitsi nalkuttaa, ja tuskin siitä olisi mitään hyötyä.
Mutta pahalta tuntuu katsoa vierestä. Ja kyllähän se vaikuttaa hänen kuntoon ja sitä kautta suhteeseen.
Ja me ei edes asuta yhdessä. Voin vain kuvitella, kuinka raskasta se olisi, jos asuisi saman katon alla.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin ollaan pärjätty 23 vuotta yhdessä.
En tarvii tsemppausta, kun en edes yritä laihduttaa. Eikä kaupoilla tarvii tuskailla kenenkään, kun tilaa netistä.
Mä haluaisin laihduttaa mutta tukea ei saa.
Parisuhde kahden kanssa on ylipäätään haasteellista.
Kyllä kaikki tietää miltä tuntuu kun tulee pari kiloa ylimääräistä.