Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

asuuko teidän muiden lapsiperheiden naapurissa pilven polttaja?

Vierailija
24.05.2017 |

Meidän rapussa asuu, ja se hemmetin kannabiksen haju haisee vähän väliä rapussa ja jopa tunkee meille sisälle. Mikään ei auta, kaikkea on yritetty ystävällisestä huomautuksesta poliisille soittoon asti.

Kiva altistaa lapset monta kertaa viikossa sille kärylle. Etsimme kokoajan uutta asuntoa, mutta ei sitäkään noin vain saada nopealla aikataululla :( muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hätänumeroon ja tee poliisille ilmoitus sitä kautta. Tulevat tarkistamaan käryn.

Vierailija
2/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita hätänumeroon ja tee poliisille ilmoitus sitä kautta. Tulevat tarkistamaan käryn.

Näin olen tehnyt, eivät tulleet. Ei varmaan resurssit riitä. Pitää varmaan jatkaa soittelua niin pitkään että joskus tulevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisten hajujen sietäminen kuuluu urbaaniin elämään.

Vierailija
4/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isä polttelee naapurustossa mutta en tiedä mitä kaikkea. En ole tutustunut päihteisiin niin en voi tietää. Joka tapauksessa jotain muuta kuin tupakkaa ja joskus rappukäytävässä leijuu outo haju.

Vierailija
5/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein jaksa uskoa, että naapurin 8-kymppinen pariskunta pössäyttelisi.

Vierailija
6/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan vika lapseni on 18 v niin pistän elämän risaiseksi. En juo, polta tai harrasta muitakaan paheita. Ajattelin kuitenkin aloittaa myöhemmin.

Vierailija
7/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun asuiskin! Kävisin kysymässä mistä ostaa tai onko tarjota hatseja.

T. Itsekin perheenäiti

Vierailija
8/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä nykyään ei, mutta tulevaisuudessa tullaan hoitamaan montaa vaivaa kannabiksella.

Vierailija
9/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju ei haittaa. Haju ja savu ovat kaksi eri asiaa.

Meidän talossa joku kasvattaa ilmeisesti saunassaan, haju tulee ilmastointikanavaa pitkin kylppäriin. Joskus olen nukkunut puhtaita pyykkejä pois tieltä.

Vierailija
10/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että ostaa vaporisaattorin.

Vierailija
11/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kuule....Meillä asuu nistejä, pilven polttajia, alkoholisteja, somaleita, irakilaisia, venäläisiä, romanialaisia. Piha täynnä rottia kun naapurit jättää roskat pihalle. Huumeita myydään ulko-ovella. Meteli jatkuu useammassa huoneistossa läpi yön. Ikkunat rikotaan rapusta jatkuvasti. Mekin ollaan haettu uutta asuntoa lapsiperheena jo 5 vuotta, mutta köyhiä kun ollaan niin ei ole kaupungilta kuulunut. Ole onnellinen jos voit itse tehdä asialle jotain ja etsiä uutta asuntoa. Saatana aina ihmiset jaksaa valittaa....

Vierailija
12/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisia ei voisi vähempää kiinnostaa narkomaanit. Poliisia kiinnostaa vain sellaiset asiat jos joku ajaa 60-kympin tiellä 70km/h.

Vierailija
13/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin positiivista kuulla etteivät poliisit vaivautuneet tulemaan soitosta huolimatta jos totta. Jotain ehkä mennyt tässä yhteiskunnassa eteenpäin.

Vierailija
14/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Toivottavasti ei. Pyrin mahdollisimman vähään kiinnostukseen naapureita kohtaan.

Vierailija
15/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu tässä talossa. Ei ole häirinnyt mua.

Vierailija
16/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu eikä häiritse.

Ainiin, asumme Yhdysvalloissa missä kannabis on laillista ja ihan normaalina pidetty päihde. Jos me alkaisimme suomalaisen kaavan mukaan juomaan alkoholia niin voisi naapurit ihmetellä :D

Vierailija
17/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuu tässä talossa. Ei ole häirinnyt mua.

Siis ei häiritse teitä että lapsenne altistuvat joka päivä sille hajulle? Ei se mitään harmitonta voi olla? Ei minuakaan muuten häiritsisi asua samassa talossa pössyttelijän kanssa, mutta se haju ja sen hengittäminen kyllä.

Vierailija
18/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ooeta ne lapsesi pilveä polttamaan. Tulee väkisinkin rauhallista ja väkivallattomia

Vierailija
19/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pilvenpolttaja ja naapurissa asuu lapsiperheitä. Ei varmasti haise mikään minnekkään kun en sisällä polta, parvekkeellakaan en oikein kehtaa polttaa muulloin kuin öisin. Kyllä minua vähän kuumottaa jos joku naapuri soittaisi poliisit ja joku virkaintoisempi yksilö sattuisi saapumaan tarkistamaan asuntoani.

Vierailija
20/23 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten isä polttelee naapurustossa mutta en tiedä mitä kaikkea. En ole tutustunut päihteisiin niin en voi tietää. Joka tapauksessa jotain muuta kuin tupakkaa ja joskus rappukäytävässä leijuu outo haju.

Luultavasti se on makutupakkaa. Arabit käyttävät sitä paljon maustaessaan tavallista tupakkaa maukkaammaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän