Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lemppari kissarotusi?

24.05.2017 |

Minun suosikkini on somali. <3

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burmat on mukavia :3

Vierailija
22/33 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäkissarodut ja brittiläinen näyttävät omaan silmään siisteimmiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bengali & ocicat

Pilkut on pop! Lisäksi näillä kateilla on aivot. :D

Vierailija
24/33 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ole ollut tekemisissä kissojen kanssa, joten en osaa luonteesta tai muista ominaisuuksista sanoa, mutta ulkonäön puolesta ehdottomasti bengali (etenkin lumibengalit ovat ihania!)

Vierailija
25/33 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhä birma on mahtava rotu. Ainakin tuo meidän poika-birma. Seuraa koko ajan mukana ,haluaa rapsutusta ja leikitystä, sitä voi pussailla ja sylitellä . Lempeä ja lojaali sisäkissa. Ulkona valjaissa, mutta aika arka ulkoilemaan. lapsiystävällinen ja utelias. Ja kaunis ,siniset silmät.

Vierailija
26/33 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä esim. ragdolleista, mutta kyllä se ihan perus maatiainen vie silti voiton <3 En itse pystyisi maksamaan maltaita rotukissasta, kun löytöeläinkodeissa on niin paljon kodittomia maatiaisia. Sieltä meidänkin maatiaispallero on haettu :)

Vierailija
27/33 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 17 vuotta töpöhäntäinen, oranssivalkoinen manx. Se oli varsinainen Jekyll ja Hyde -tapaus: iki-ihana sylikissa, mutta myös ärhäkkä otus, joka antoi hampaidensa ja kynsiensä näkyä, jos ei mennyt ihan sen mielen mukaan. Mutta kyllä se meitä rakasti: se nukkui joka yö meidän välissä, kunnes sille tuli liian kuuma ja siirtyi sängyn viereen lattialle. Samoin se seurasi meitä huoneesta toiseen kuin koiranpentu naamallaan loukkaantunut ilme: "ai, te muutitte huonetta ettekä niin kuin minulle aikoneet kertoa". Se oli ihana, rakastava ja muistoissa pysyvä katti, ja siksipä en manxia enää haluaisi, koska missään ei ole Cassiuksen voittanutta.

Jos nyt pitäisi (rotu)kissa hankkia, kallistuisin kyllä Halosen Tarjan kissan kannalle, eli Neva Masqueradeen. Se on niin todella kaunis kissa sinisine silmineen, ja ainakin tuon perusteella http://www.kissaliitto.fi/kissarodut/kategoria-ii/neva-masquerade olisin valmis sen perheenjäsenekseni ottamaan. Myös näyttelyissä kissankasvattajilta ja -omistajilta olen kuullut rodusta vain kehuvia kommentteja.

Vierailija
28/33 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän sininen. Luonne sopii minulle hyvin, rakenne on ihanan siro ja silmät lumoavat.

Vierailija
29/33 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinrääkkäystä kaiken moinen rotuelukoiden kanssa touhuaminen mielestäni. Näyttelyihin roudaaminen yms.

Vierailija
30/33 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maatiainen

Vierailija
31/33 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinrääkkäystä kaiken moinen rotuelukoiden kanssa touhuaminen mielestäni. Näyttelyihin roudaaminen yms.

Luuletko että jokainen rotukissan omistaja käy näyttelyissä? Voin kertoa että ei käy.

Vastaus itse kysymykseen, kaunein on bengali mutta itse päädyin cornish rexiin luonteen ja turkin vuoksi. :)

Vierailija
32/33 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa että joku tietty rotu. Meillä 3 ragdoll kissaa ja kaikki luonteeltaan erilaisia.

Yhtäläistä on tuo ihmisrakkaus mutta on se kissa mikä rotu tahansa niin luonne on se joka tekee kissasta the kissa.

Vierailija
33/33 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ocicat on oma valinta, kaunis ja älykäs (no okei, joskus myös vähän hölmöjä ovat, ja itsepäisiä kuin penteleet). Muista roduista ei ole omaa kokemusta, mutta abyista voisin tykätä myös. Lyhytkarvakissat ovat suosikkejani, pitkäkarvaiset ovat kyllä kauniita, mutta se turkin hoito ja kuumuus kesällä ei viehätä itseäni.

Nyt siis puhuttiin roduista, toki tykkään myös sekarotuisista kissasista :)