Lemppari kissarotusi?
Kommentit (33)
Tykkään kaikista kissoista, varsinkin itämaisista ja niistä suosikkini on siamilainen.
Se ääni <3
Abessinialainen ja somali. Minulla oli aikanaan aivan ihan aby var poika (eli siis molemmat vanhempansa somaleja, mutta jälkeläinen lyhytkarvainen ). Olen enemmän koira- kuin kissaihminen, koirissakin eniten vinttikoiraihminen ja tuo variantti oli hurmaavan itsenäinen ja omapäinen kaveri ja muistutti niin kovasti vinttikoiraa luonteeltaan että se oli kyllä ihan oma pakkauksensa.
Maine Coon, brittiläinen lyhytkarva, norjalainen metsäkissa ja ragdoll. Suuri on suloista <3 Myös tavalliset maatiaiskissat ovat ihania. Itämaiset kissarodut ovat fiksuja ja elegantteja mutta ehkä omaan makuuni liian äänekkäitä ja temperamenttisia. Tai sitten olen itse liian jäyhä jököttäjä itämaan kissejä ymmärtääkseni :D
Kaikki 4 ryhmän rodut peterbaldia lukuunottamatta. Eli siis itämainen pitkä- ja lyhytkarva, siamilainen ja balineesi. Niissä on vain sitä jotain. Kunhan toinen koira kuolee vanhuuttaan niin jokin noista tulee taloon.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään kaikista kissoista, varsinkin itämaisista ja niistä suosikkini on siamilainen.
Se ääni <3
Juuri näin, mun oma nukkuu kerällä sohvalla, kerrankin hiljaa ;)
No nyt löysin maatiaiskissan, joka jäi täysikasvuisenakin tuollaiseksi pieneksi. Etsimällä etsin pienikokoista kissaa.
Venäjän siniset ovat kovin kauniita ja siroja. Lisäksi ne silmät <3
Sfinksi on oma suosikkini. Ne näyttää niin hauskoilta. :D
Bengali. Tykkään kyllä kaikista kissoista, mutta lyttynaamat eivät oikein nappaa. Maatiaiset ovat myös ihania.
Suomalainen rotukissa on suosikkini.
M27
Maatiainen, maine coon, siperiankissa, norjalainen metsäkissa. Itselläni oli ihana pitkäkarvainen maatiaiskissa <3
2 bengalia nukkuu nyt tuossa vieressä ja ovat kyllä kauneimpia kissoja mitä tiedän<3 luonnekkin puhdasta kultaa! tosin vähän liiankin viisaita (todella koiramaisia) ja hiljasta täällä ei juurikaan ole :D
Sanoisin maine coon, mutta en tykkää kun kissa pitäs pestä kerran kuussa kun turkki rasvoittuu niin paljon. Ja silmiä joutuu pyyhkimään kun rähmivät. Tästä syystä jäi tämä rotu hankkimatta ja hankittiin ragdoll
Kaikki on ihania, mutta ihanin on RAGDOLL <3 <3 <3
Hauska profiili :D