Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua pyydettiin kummiksi! Miten kieltäydyn tästä??

ei kiitos_
23.05.2017 |

Minua pyydettiin kummiksi, mutta en haluaisi suostua. Ensinnäkin siksi, että en jaksa lapsen vanhempia pidemmän päälle, enkä haluaisi sitoa itseäni seuraavan 15 v ajan tähän perheeseen. Toiseksi siksi, että heillä on jo yksi lapsi ja ovat aina valittamassa minulle kuinka tämän ensimmäisen lapsen kummi ei osaa ostaa tarpeeksi kalliita lahjoja lapselle. Kerran valittivat minulle kuinka pöyristyttävää oli kun lapsi oli saanut "vain" 40 euron arvoisen lelulahjan, kun heidän perhetuttunsa kummi ostelee kummilapselleen aina vähintään 100 euron arvoisia lahjoja ja sen lisäksi ostaa osakkeita lapsen osakesalkkuun ..

Voinko sanoa, että minulla ei ole rahaa ostaa tarpeeksi hyviä lahjoja? Ihme toimintaa minusta. Eikös kummin tehtävä ole joku ihan muu kuin toimia lahjakoneena..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suostu kummiksi ja sitten alat tehdä mitä kummin kuuluu, eli kristillinen kasvatus. :D Isket joka kerta raamatun ja virsikirjan tiskiin kun näet lasta, kerrot Jeesuksesta ja helvetin tulesta, perisynnistä ja mitä näitä nyt on, veisaatte parit hautajaisvirret siinä, ja viet jotain lasten kuvaraamattuja aina lahjaksi. Jos tulee vanhemmilta moitetta, niin sitten esität loukkaantunutta ja hämmästynyttä, ja näytät kummitodistuksesta sen kohdan, jossa tästä kristillisestä kasvatustehtävästä mainitaan, ja muistutat, että maallisista lahjoista ei mainita siinä todistuksessa yhtikäs mitään.

Enkelipatsaita aina merkkipäivinä! Keräät vaikka jonkun sarjan, suojelusenlelitaulu seinälle jne....;)

Suojelusenkelitaulu! sorry

Vierailija
22/22 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ja lujaa! Keksi jotain, kuulostaa todella pahalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla