Rakastuin ukkomieheen, apua!
Olen tapaillut nyt pari kuukautta aivan kertakaikkiaan ihanaa miestä, hän on charmikas, komea, mukava, hauska, hieman minua vanhempi ja kaikkea mitä miehestä haen! Ainoa miinus on että hän on naimisissa. Olen silti aivan hurmaantunut häneen. Onko muilla naisilla kokemusta samasta?
Kommentit (10)
Miehellä ei pääse paineet nousemaan, jatka vaan tyhjennyksiä ;)
Niin minäkin. Nyt olemme olleet yhdessä 12 vuotta. Vieläkin olemme umpirakastaneita. :)
Perheenrikkoja olet. Toivottavasti palat helvetin tulessa.
Miksi tapailet ukkomiestä, kun vapaitakin on?
Vierailija kirjoitti:
Perheenrikkoja olet. Toivottavasti palat helvetin tulessa.
Mistä tiedät että heillä on lapsia?
Ei se ole mikään automaatio.
Kyllä, tapailen perheellistä miestä. En kuitenkaan ole rakastunut koska mies on sanonut ettei aio missään tapauksessa erota avovaimostaan. Seksi on ihan mahtavaa. Pidän nyt vain hauskaa kun ei ole muutakaan ja nautin seksistä. Miehellä luultavasti muitakin hoitoja.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tapailen perheellistä miestä. En kuitenkaan ole rakastunut koska mies on sanonut ettei aio missään tapauksessa erota avovaimostaan. Seksi on ihan mahtavaa. Pidän nyt vain hauskaa kun ei ole muutakaan ja nautin seksistä. Miehellä luultavasti muitakin hoitoja.
Ja miehen nimi ja asuinpaikka on..?
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti paljon arvosta parisuhteen koskemattomuutta. Hupakko.
Tuollaiset röyhkeät miehet viehättävät naisia (jos siis nainen tietoinen varaustilanteesta, monestihan miehet peittävät tämän loppuun saakka). Nuo miehet toimivat noin, koska naiset mahdollistavat; pillua toiselta, muu hoito toiselta, joka on monesti tietoinen ukkonsa touhuista, mutta syistä tai toisista jatkaa yhdessäoloa. Maksivoivat hyödyn joka puolelta. Lapsistaan eivät usein aidosti välitä.
On kokemusta ja varattuna olin itsekin tuolloin. Upeita hetkiä koimme. Erosin, mutten saanut häntä ikinä omakseni.