Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin ukkomieheen, apua!

Vierailija
23.05.2017 |

Olen tapaillut nyt pari kuukautta aivan kertakaikkiaan ihanaa miestä, hän on charmikas, komea, mukava, hauska, hieman minua vanhempi ja kaikkea mitä miehestä haen! Ainoa miinus on että hän on naimisissa. Olen silti aivan hurmaantunut häneen. Onko muilla naisilla kokemusta samasta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta ja varattuna olin itsekin tuolloin. Upeita hetkiä koimme. Erosin, mutten saanut häntä ikinä omakseni.

Vierailija
2/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei pääse paineet nousemaan, jatka vaan tyhjennyksiä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Nyt olemme olleet yhdessä 12 vuotta. Vieläkin olemme umpirakastaneita. :)

Vierailija
4/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenrikkoja olet. Toivottavasti palat helvetin tulessa.

Vierailija
5/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tapailet ukkomiestä, kun vapaitakin on?

Vierailija
6/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheenrikkoja olet. Toivottavasti palat helvetin tulessa.

Mistä tiedät että heillä on lapsia?

Ei se ole mikään automaatio.

Vierailija
7/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tapailen perheellistä miestä. En kuitenkaan ole rakastunut koska mies on sanonut ettei aio missään tapauksessa erota avovaimostaan. Seksi on ihan mahtavaa. Pidän nyt vain hauskaa kun ei ole muutakaan ja nautin seksistä. Miehellä luultavasti muitakin hoitoja.

Vierailija
8/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tapailen perheellistä miestä. En kuitenkaan ole rakastunut koska mies on sanonut ettei aio missään tapauksessa erota avovaimostaan. Seksi on ihan mahtavaa. Pidän nyt vain hauskaa kun ei ole muutakaan ja nautin seksistä. Miehellä luultavasti muitakin hoitoja.

Ja miehen nimi ja asuinpaikka on..?

Vierailija
9/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti paljon arvosta parisuhteen koskemattomuutta. Hupakko.

Vierailija
10/10 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset röyhkeät miehet viehättävät naisia (jos siis nainen tietoinen varaustilanteesta, monestihan miehet peittävät tämän loppuun saakka). Nuo miehet toimivat noin, koska naiset mahdollistavat; pillua toiselta, muu hoito toiselta, joka on monesti tietoinen ukkonsa touhuista, mutta syistä tai toisista jatkaa yhdessäoloa. Maksivoivat hyödyn joka puolelta. Lapsistaan eivät usein aidosti välitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi