Yo-juhliin meno?
Onko muilla samaa ongelmaa, sukulaisen yo-juhlat ja oman lapsen kevätjuhla yhtäaikaa, juuri ja juuri ehtii yo-juhliin koska matkaa kohtuullisesti.
Kommentit (4)
On. Ongelmana on lasten kevätjuhla ja mieheni kummipojan lakkiaiset. Miehelle oli esitetty kutsu itse lakitusjuhlaan, mikä alkaa sitten tunnin varoajalla noista kevätjuhlista. Ja välimatkaa se 200 kilometriä, eli yhtälö on mahdoton. Nyt olemme suunnitelleet, että mies menee tuonne lakkiaisjuhlaan ja minä liityn seuraan sitten myöhemmin, tai jätän menemättä kokonaan.
Joskus voisi, vaikka lakittaa päivää ennen tai jälkeen peruskoulun kevätjuhlan.
Vierailija kirjoitti:
On. Ongelmana on lasten kevätjuhla ja mieheni kummipojan lakkiaiset. Miehelle oli esitetty kutsu itse lakitusjuhlaan, mikä alkaa sitten tunnin varoajalla noista kevätjuhlista. Ja välimatkaa se 200 kilometriä, eli yhtälö on mahdoton. Nyt olemme suunnitelleet, että mies menee tuonne lakkiaisjuhlaan ja minä liityn seuraan sitten myöhemmin, tai jätän menemättä kokonaan.
Joskus voisi, vaikka lakittaa päivää ennen tai jälkeen peruskoulun kevätjuhlan.
Ei yo-juhliin tarvitse mennä silloin, kun alkavat. Moni käy vain piipahtamassa, jos samana päivänä monet juhlat. Menette kaikki yhdessä, kons kerkeätte.
Meillä loppuu lapsen kevätjuhla muistaakseni 12 aikaan, yo-juhliin mennään neljän aikaan. Muutama vuosi sitten lensin suoraan toisen lapsen kevätjuhlista ylppäreihin toiselle puolen Suomea ja hyvin ehti :)