Mitä te syötte huomenna?
Kommentit (25)
Annos nro 8 kiinalaisessa ravintolassa.
Sen näkee huomenna. En suunnittele syömisiä edellisinä päivinä.
Lapset ja mies lihamakaroonilaatikkoa, minä soijarouhemakaroonilaatikkoa
Luultavasti kaupan pakastealtaasta jotain kalafileetä, sellaista paneroitua. Sen kanssa juuresmuussia jos vaan onnistuu (😓 olen surkea muussintekijä). Salaattina pelkkää parsakaalia ja kirsikkatomaatteja.
Mulla on munakoiso kaapissa, joten melanzane alla parmigiana. Munakoisovuoka siis tulossa
Sama ongelma. Kesäkurpitsa on nyt halpaa ja tykkään sen mausta tosi paljon. Ja pastaa tekisi mieli pitkästä aikaa. Koitan siis keksiä jotain, missä olis kesäkurpitsaa ja pastaa. Laihtarillakin olen eli pitäis vielä olla kevyttäkin, mutta hyvin nälkää pitävää. Huoh, miks tää on aina näin vaikeeta...
Jotain lentokenttäruokaa. Kallista ja mitäänsanomatonta.
Lasagnea ajattelin tehdä. Korvaan tomaattimurskan vaihtelunvuoksi hot salsakastikkeella. Tulee super hyvää!!
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma. Kesäkurpitsa on nyt halpaa ja tykkään sen mausta tosi paljon. Ja pastaa tekisi mieli pitkästä aikaa. Koitan siis keksiä jotain, missä olis kesäkurpitsaa ja pastaa. Laihtarillakin olen eli pitäis vielä olla kevyttäkin, mutta hyvin nälkää pitävää. Huoh, miks tää on aina näin vaikeeta...
Kesäkurpitsa lasagne?
Uunimakkara-tomaatti-juustomysteriota ja tölkkipapuja.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi pasta kesäkurpitsasta? Siis niin, että kesäkurpitsa suikaloidaan "pastaksi". Vaikka tähän tapaan:
https://www.k-ruoka.fi/reseptit/kesakurpitsapasta
Googlella löytää muitakin. Toivottavasti keksit jotain hyvää! :)
Chili con carne, ehkä perunoiden kera tällä kertaa.
Ajattelin tehda jumbo simpukkapastaa pinaatilla ja ricotta juustolla taytettyna.
Lisukkeeksi varmaan kanaa niin on kunnon proteiinia myos.
Vierailija kirjoitti:
Annos nro 8 kiinalaisessa ravintolassa.
Mitä se on?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se maistuu vaan vedelle eli ei millekään.
Broilerikeittoa