Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidille lyyra ja isälle..

Vierailija
22.05.2017 |

Ei mitään? Eikö isälle ole olemassa mitään vastaavaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänne vanhoilta ajoilta, jolloin äiti hoiti päävastuun lasten kasvatuksesta ja isän rooli oli lähinnä perheen elätys ja elannon hankkiminen.

Vierailija
2/9 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äitien lisäksi myös isät voivat nykyään sonnustautua lyyraan."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne äidit tänäkin päivänä on niitä lasten koulutuksen hoitajia. Lerikoulut, wilmat, taevikkeet, läksyt, kokeet, luistimet, retkieväät j e. on pääsääntöisesti edelleen äitien harteilla.

Vierailija
4/9 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo äidit hoitaa, olen tuore äiti ja sen huomannut. Silloin kun seurusteltiin niin mies vaikuttu kunnolliselta ja jopa puhui alussa jo että haluaa joskus lapsia. Nyt minä olen hoitanut kaiken, mies käy töissä mutta ei ole ostanut lapselle mitään tarvikkeita, eikä suunnittele yhtään kasvatusta. Minä olen jos suunnitellut miten lapsi kasvatetaan joten jos se joskus jostain koulusta valmistuu niin eiköhän se kunnia kuulu minulle pääkasvattajana.

Vierailija
5/9 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... eikä suunnittele yhtään kasvatusta. Minä olen jos suunnitellut miten lapsi kasvatetaan joten jos se joskus jostain koulusta valmistuu niin eiköhän se kunnia kuulu minulle pääkasvattajana.

Olisiko isällä mitään valtaa sanoa kasvatukseen muuta kuin myötäillä sinun suunnitelmiasi?

Vierailija
6/9 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenhän oli käytännössä itsestäänselvyys, että eron sattuessa äiti oli lähivanhempi ja isä etävanhempi. Nykyään on paljon päinvastaisiakin tapauksia, varsinkin jos lapset ovat jo isompia.

Vierailija
7/9 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaanhan koulutus periytyy äidin mukaan :)

Vierailija
8/9 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne äidit tänäkin päivänä on niitä lasten koulutuksen hoitajia. Lerikoulut, wilmat, taevikkeet, läksyt, kokeet, luistimet, retkieväät j e. on pääsääntöisesti edelleen äitien harteilla.

Minä ostin isälle lyyran, koska on minut yksin kasvattanut 2v asti. Äidin kyllä kutsuin juhliin, mutta oli niin jurrissa että ei kyennyt.

Vierailija
9/9 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasku...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan