Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei musta taida mitään lähihoitajaa koskaan tulla!

Vierailija
22.05.2017 |

TAAS tuli näytöstä hylätty! :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päässyt aikoinaan, kun hain sosiaali- ja terveysalan perustutkintoon. Pääsykokeisiin osallistuminen maksoi noin 100 euroa. Menin sitten lukemaan noita juttuja yliopistoon ja nyt olen työtön YTT.

Vierailija
2/7 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Olen pahoillani. Olen ymmärtänyt, ettei ihan hyvin anneta hylättyä vaan pitäisi puuttua jo ennen näyttöä epäkohtiin...? Valmistun itse siis ensi viikolla. Tsemppiä ap, jos ala on se mille haluat niin älä anna periksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näyttö? Ei mun kaverilla mitään näyttöä ollut... 

Vierailija
4/7 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenteistä kaikista sain K3 kuitenkin! Näyttö vain on vaikeaa! :( -ap

Vierailija
5/7 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Olen pahoillani. Olen ymmärtänyt, ettei ihan hyvin anneta hylättyä vaan pitäisi puuttua jo ennen näyttöä epäkohtiin...? Valmistun itse siis ensi viikolla. Tsemppiä ap, jos ala on se mille haluat niin älä anna periksi!

En siis osannut avata kriteereitä. :( -ap

Vierailija
6/7 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis osannut avata kriteereitä. :( -ap

Kyllä niihin pitäisi saada apuja koululta. Oletko kysynyt opettajalta, voisiko niitä käydä hieman yhteisesti läpi? Näin meillä tehtiin. Opettaja antoi käytännön esimerkin jokaisesta kriteeristä. Ja onko sinulla nyt hylätty näyttö vai näyttösuunnitelma?

Vierailija
7/7 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikkusiskoni sai ekana hylätyn. Mutta myöhemmin kuitenkin pääsi läpi, on nykyään pidetty hoitaja työssä ja työkavereiden mielestä. Älä lannistu!