Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tosirakkauteen uskominen teistä lapsellista?

Vierailija
22.05.2017 |

:(

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON!

Vierailija
2/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, uskon löytäneeni sellaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole.

Vierailija
4/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat tosirakkaudella?

Vierailija
5/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Kaikilla on sellainen, täytyy vain etsiä oikein paljon häntä. Kyllä Sä löydät hänet aloittaja! 

Vierailija
6/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta minulla hän on varattu, naimisissa ja samaa sukupuoltakin. :(

Vierailija
7/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näyttää olevan. Naisen "rakkaus" on niin tiukasti sidoksissa rahaan.

Vierailija
8/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se lapsellista. Rakkauden kohde vaan vaihtuu ;)

Vierailija
9/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Olen löytänyt sellaisen, ja onnellisia ollaan vielä 12 vuoden jälkeenkin. Paranee vaan :) Ja edelliselle kommentoijalle, rahalla ja rakkaudella on hyvin vähän tekemistä toistensa kanssa.

Nuoren työkyvyttömyyseläkeläisen puoliso

Vierailija
10/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään uskon asia,tosirakkautta tehdään ja se on kovaa työtä.

Vierailija
11/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että tosirakkautta on olemassa, mutta tiedostan myös että jokainen ei sitä löydä, harvojen herkkua.

Vierailija
12/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavan, mutta toisaalta myös ihanan naiivia.

Vierailija
13/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen olisin vastannut ei. No sitten minua petettiin 20v yhdessäolon jälkeen. Nyt vastaan on. Näin syntyy katkeroituneita naisia. Erosta tosin vasta aika vähän aikaa, eiköhän tämä joskus ehkä tästä.

Vierailija
14/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta mulle olisi ollut parempi olla haaveilematta sellaisesta vuosikausia. Vähän olisi saanut olla järkeä ja rationaalisuutta päässäni, mutta mun elämä meni sitten näin.

Vierailija
15/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta mulle olisi ollut parempi olla haaveilematta sellaisesta vuosikausia. Vähän olisi saanut olla järkeä ja rationaalisuutta päässäni, mutta mun elämä meni sitten näin.

Sama!

Vierailija
16/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se nyt riippuu siitä mitä on "tosirakkaus". Jos se on jotain vaaleanpunaista joka vie jalat alta ja muuttaa kaikki vastoinkäymiset hattaraksi loppuiäski, niin on. Mutta jos sillä tarkoitetaan vahvaa läheisyyden, lämmön, ihailun, kunnoituksen ja arvostuksen tunnetta ja/tai tahtotilaa ja/tai ihmissuhdetta jossa puhalletaan yhteen hiileen vastoinkäymisistä huolimatta, niin toki.

Vierailija
17/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ole lapsellista,ihanaa että maailmassa,on vielä ihmisiä,jotka eivät ole täysin kyynisiä

.Oma uskoni tosirakkauteen oli välillä koetuksella,kun koin kovia rakkauaelämässä.

Nyt olen kaksi viikkoa tapaillut tyyppiä,johon olen hullun lailla ihastunut ja todellakin uskon että tämä vielä kehittyy tosirakkaudeksi!

Ei uskota kyynikoita,jotka väittävät meitän lapsellisiksi!💖

Vierailija
18/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Olen itse löytäny sellaisen. Tapasimme netissä, juttelimme pari kuukautta. Ensitapaamisella sovimme, että tämä on tästälähtien vakavaa ja nyt olemme olleet yhdessä 10 vuotta. Molemmilla on voimakas yhteenkuuluvuuden tunne.

Vierailija
19/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskonut minäkään tosirakkauteen ennenkuin koin sen itse. Sen vaan tietää eikä sen jälkeen mikään muu tunnu miltään.

Vierailija
20/20 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ja ainoa rakkauteni jatkuu tässä aina vaan. Alkoi jo teini-iässä, ja naimisissa ollaan oltu nyt 13 vuotta. Eihän se tietenkään ole aina yhtä vaaleanpunaista ihanuutta, ja joskus on ollut kylmiäkin pätkiä. Joskus väsymystä ja ylirasittuneisuutta, joskus arjen kiireisiin unohtumista, joskus surkeita väärinkäsityksiä. Mutta silti tämä on sitä tosirakkautta. Kun vaikka salaa katselen ikkunasta pihalla puuhailevaa puolisoa, yhä edelleen täytyn onnesta, että minulla on hänet.

Joten Sitä Oikeaa tosirakkautta todistettavasti on olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän