En enää uskalla tehdä miehelleni aloitteita. Luulen että hän kuitenkin toivoisi niitä? Paikalla etenkin miehiä jotka osaisi neuvoa minua?
Tein ennen paljonkin aloitteita sängyssä, joka viikko useita, mutta tulin lähes aina torjutuksi. Joko selän kääntämisellä tai kommentilla että ei tee nyt mieli tai ei nyt halua. Lopulta en enää uskalla tehdä aloitteita, koska en enää halua tulla torjutuksi. Aloitteistani ehkä 5 % johti itse toimintaan, loput torjuttiin suoraan tai jotenkin hienovaraisesti väistettiin. Seksiä meillä kyllä on, koska mieheni tekee aloitteita, ja minä en torju häntä oikeastaan koskaan (koska tykkään seksistä ja minua haluttaa usein). Kuitenkin tuntuu, että miestä tavallaan harmittaa, että en tee (enää) aloitteita. Hän kai kokee minut passiiviseksi nykyään :( . Tai ainakin niin oletan, tai oletan että hän ehkä ihmettelee eikö minua enää halutakaan tms. Olen pari kertaa sitten vuoden aikana kokeillut tehdä aloitteen, mutta se tuntuu kömpelöltä ja sai osakseen torjunnan. Olen lisäksi useamman kerran ottanut puheeksi, että tuntuu kurjalta kun aloitteeni torjutaan, mutta hän ei ole halunnut puhua asiasta. Olisiko paikalla joku mies (tai miehiä ymmärtävä nainen), joka osaisi neuvoa minua tässä?