Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulmakarvat, onko mitä tehtävissä tässä tapauksessa?

Vierailija
22.05.2017 |

Kulmakarvani ovat suoraan sanottuna rumat. Joskus teininä tuli nypittyä (yllätys) vähän liikaa ja sen jälkeen olenkin niitä kasvatellut takaisin. Ovat kuitenkin edelleen suht ohuet, epätasaiset ja eri malliset keskenään. Nyppimisen olen tosiaan jättänyt ihan minimiin jo vuosiksi, täysin selkeät hajakarvat lähtee, ei muuta.

Eniten mietityttää se, että kulmani ovat jo valmiiksi reilusti tummemmat kuin hiukseni, jotka ovat värjäämättömät ja vaaleat. Siksi en uskalla meikata kulmia paljoa, etteivät mene vielä tummemmaksi ja näytä tökeröltä. Pystyykö tällaisille siis kukaan ammattilainen tekemään mitään? Ei ole liikoja nypittävää, mutta värjääminenkin on niin näin... microbladingia en halua, liikaa kuullut huonoja kokemuksia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mitä sä haluut? Oli harvinaisen sekava.

Vierailija
2/4 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasian kulmatuotteet on tosi hyviä. Hintavia tosin mutta saa tosi hyvää jälkeä kun vaikka YouTuben kautta opettelee käyttämään niitä oikein. Tummatkaan ei näytä vaalean tukan kanssa pahalta jos kulmat ovat hyvin tehty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luonnostaan harvat, vaaleat, epäsymmetriset kulmat. Nyt olen hankkinut kestopigmentoinnin. Tyytyväinen olen. Tuo ilmettä ja kohottaa kasvoja eikä tarvi joka päivä itse muotoilla.

Vierailija
4/4 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ohut kierrettävä kulmakynä voisi olla sopiva, NYX ja MAC tekee ainakin hyviä. Pienet ohuet karvojen suuntaiset vedot tekee aidomman vaikutelman. Kulmageeli on myös hyvä apu, pysyy karvat oikeilla paikoillaan, tuo tuuheamman vaikutelman ja sävyttää mahdolliset vaaleammat haivenet. Puuterit on huono vaihtoehto kun täyttää koloja, kun niillä on vaikea tehdä tarkkaa jälkeä ja saa helposti epätasaiset palkkikulmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan