Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä ei kiinnosta jääkiekko?

Vierailija
22.05.2017 |

Lehtiotsikoista päätelleen suomessa pitäisi olla nyt maansuru heikosta jääkiekon mm menestyksestä johtuen, itseä ei kiinnosta koko asia vähääkään, on ihan sama onko suomi viimeinen tai ensimmäinen tai mieluummin menestys saa olla huonoa niin eipä ole sitä naurettava hehkutusta kullasta, ihan kuin fanit olisivat itse saavuttaneet jotain suurta tässä maailmassa ja velatkin olisivat saatavia.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekko kiinnostaa, paitsi suomen pelit. Vihaan suomea maana joten en myöskään kannusta suomen lätkäjoukkuetta. Ruotsi, venäjä, kanada ja usa kiinnostaa. Samoin heidän pelinsä.

Vierailija
2/10 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa inistä siitä ainoasta asiasta mistä koko kansa on yhtämieltä ja tykkää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep. En ole taaskaan yhtään ottelua katsonut, en ylipäänsä katso urheilua kuin tyyliin ehkä kerran vuodessa jonkun seurana. Ei vaan kiinnosta.

Vierailija
4/10 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happamia, sanoi kettu....

Vierailija
5/10 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruotsalaisia ja muita maan matosia

isänmaamme aitoja sydämiä kyllä kiinnostaa 

Vierailija
6/10 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkofanaatikot ovat nyt syvässä masennustilassa, kesäkään ei tunnu miltään, mikään ei tunnu miltään, pelkkää paskaa :D

Vierailija
7/10 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkiekko kiinnostaa, paitsi suomen pelit. Vihaan suomea maana joten en myöskään kannusta suomen lätkäjoukkuetta. Ruotsi, venäjä, kanada ja usa kiinnostaa. Samoin heidän pelinsä.

Miksi vihaat Suomea ja asutko Suomessa ja jos asut niin miksi? 

Vierailija
8/10 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs Suomi on sulle tehnyt (pl. verotus, älytön viinapolitiikka, pakkoruotsi, ajoneuvoverotus ym. normaali)?

Vierailija
9/10 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vihaat Suomea ja asutko Suomessa ja jos asut niin miksi? 

Vihaan suomea sään, ihmisten, sijainnin yms vuoksi. Ja kyllä asun ja olen syntynyt suomeen. Valitettavasti.

Vierailija
10/10 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua eikä  mun miestä kiinnosta  jääkiekko, potkupallo tai muukaan tv-(m)urheilu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän