Naapurin puolisokea pappa ei osaa ajaa autoaan parkkiruutuun!
Missä vaiheessa ja minkä ikäisenä ajokortti lähtee hyllylle? Ei siinä varmaan ole mitään ikärajaa että kaikilta laakista xx-syntymäpäivänä kortti pois.
Että tässäpä sitten koitetaan mahtua.
Pappa pitää itsellään jtn isoa maasturia. Mutta vaikka ajot on vähentyneet selvästi niin sen kerta kun se käy sillä jossain, niin aina se auto on hullummin siinä ruudussa
Luulen ettei se enää oikein näe hyvin.
Nyt on taas autonsa ihan vinossa eli keulapää ihan ruudussa ja perä sitten taas ei.
Mulla ei riitä taidot enää joten auton käyttö on siirtynyt kokonaan miehelle. Meneehän se meillä ihan hyvin näinkin mutta olisi kiva joskus voida ajaa itsekin asioille.
Kommentit (4)
Yllättävän monella noin 80-vuotiaalla on ajokortti, vaikka eivät kuule kuin vähän toisella korvalla, näkö on mikä on, jalat saattavat olla niin huonossa kunnossa, etteivät pääse kunnolla edes kävelemään jne jne.
Kuka niitä ajokorttilupia oikein kirjoittelee, sukulaislääkärit? Toisaalta moni mummu tai pappa olisi ilman autoa kotinsa vankin.
voithan antaa poliisille nimettömän vinkin että naapurin autoa ajavalle papalle kannattaisi tehdä lääkärin tarkastus liittyen autolla ajoon. saa sitten poliisi sitten itse pohtia, että mitä tekevät asian suhteen.
k kirjoitti:
Missä vaiheessa ja minkä ikäisenä ajokortti lähtee hyllylle? Ei siinä varmaan ole mitään ikärajaa että kaikilta laakista xx-syntymäpäivänä kortti pois.
Että tässäpä sitten koitetaan mahtua.
Pappa pitää itsellään jtn isoa maasturia. Mutta vaikka ajot on vähentyneet selvästi niin sen kerta kun se käy sillä jossain, niin aina se auto on hullummin siinä ruudussa
Luulen ettei se enää oikein näe hyvin.
Nyt on taas autonsa ihan vinossa eli keulapää ihan ruudussa ja perä sitten taas ei.
Mulla ei riitä taidot enää joten auton käyttö on siirtynyt kokonaan miehelle. Meneehän se meillä ihan hyvin näinkin mutta olisi kiva joskus voida ajaa itsekin asioille.
Siis naapurin pappa parkkeeraa autonsa vinoon. Ja sulla ei riitä enää taidot auton ajamiseen, joten miehesi ajaa. Liittyykö naapurin papan edesottamukset jotenkin sinun ajotaitoihisi tai niiden puutteeseen?
Se lähtee kun ajaa maantiellä 20-30 km/h kun ei uskalla nopeampaa. Näin kävi naapurillemme kun tuli tarpeeksi monta kertaa hälytys liian hitaasta autoilijasta. Viimeisellä kerralla poliisit sanoivat että ehkä parasta mennä linja-autolla ja ottivat kortin pois.