Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhana kun tuo koira näyttää nukkuessaan ihan kuolleelta, ties kuinka monta sydänkohtausta olen meinannut saada :(

Vierailija
22.05.2017 |

Ihan kamalaa enkä totu tuohon varmaan ikinä. Välillä kun on oikein sikeässä unessa, näyttää ihan raadolta. Silmät puoliksi auki, kieli ulkona ja rötköttää ihan reporankana. Tähän vielä päälle jotain unikorinaa ja sätkimistä, niin voi luoja.

Ensimmäisen kerran säikähdin tätä, kun koira oli pentu. Nukkui vieressäni sohvalla ja yhtäkkiä havahduin siihen, ettei koira enää reagoi liikkeisiini. Katsoin pentua ja lötkötti jotenkin oudosti. Kutsuin pentua hellästi - ei reaktiota. Kosketin vähän, hengitti niin rauhallisesti että luulin että lopettanut hengittämisen. Kutsuin uudelleen, ei reaktiota. Tässä vaiheessa säikähdin ja nostin pentua hellästi. Oli ihan lötkönä ja valahti spagettina käsiini. Meinasin saada paniikkikohtauksen, että nyt se raukka kuoli johonkin. Sitten heräili pikkuhiljaa ja katsoi minua oudoksuen.

Kerran heräsin yöllä siihen että koira korisi oudosti nukkuessaan. Menin katsomaan ja koiralla oli päällä juuri tuo "päivän vanha raato" -lookki. Silmät auki, jalat sätkii, kieli löysänä ulkona ja pitää outoa korinaa. Luulin että sai jonkun kohtauksen. Koira oli taas ihan reporankana kun menin katsomaan. Availi laiskasti silmänsä ja katsoi minua sellaisella "mitä ihmettä tuo akka taas tuossa keuhkoaa..." -ilmeellä.

Vaikea kuvailla, mutta ihan kamala nukkumistyyli. Syvässä unessa hengittää niin rauhallisesti, että näyttää kuin ei hengittäisi ollenkaan. Ja nuo aukinaiset silmät ja ulkona roikkuva kieli. Ja ei herää melkein mihinkään, makaa vain lötkönä ja korisee unissaan (unimurinaa)

Kerran lötkötti pihalla ja äitini luuli että koira on kuollut kun tuli käymään. Ei mitään reaktiota vaikka ihminen kolistelee portista peremmälle ja kauhistelee "kuollutta" koiraparkaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syvässä unessa olevaa koiraa ei saa herättää. Kuolee monta vuotta aiemmin jos aina revitään hereille syvimmän unen aikana.

Vierailija
2/3 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syvässä unessa olevaa koiraa ei saa herättää. Kuolee monta vuotta aiemmin jos aina revitään hereille syvimmän unen aikana.

No en tietenkään koko ajan herätä! Ehkä neljä kertaa olen oikeasti säikähtänyt koiran eliniän aikana ja herätellyt.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissä oli jollakin vanhalla pariskunnalla koira ja portissa kyltti jossa luki:

"Dog is just tired! NOT dead!"

Ehkä teillekin pitäisi harkita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi