Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt apua, auttakaa kokkia jonka pää lyö tyhjää :/.

Lisbetti
22.05.2017 |

Huomenna täytyisi tarjoilla vieraammalle porukalle lounas. 4 sekasyöjää ja 2 kasvis.
Ongelma on etten huomenna ehdi ruokaa tehdä, uuniin ehdin nakata. Mitä ihmettä tekisin? Kinkkukiusaus, makaronilaatikko ym vastaavat ovat turhan arkisia, saisi olla jotain spesiaalimpaa. Oli hienoa ettei tarvitsisi kokonaan tehdä kahta erillistä ruokaa vaan saisi helposti tekovaiheessa eriteltyä kasvisruuat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/6 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellapoliisin kasvissosekeitto on parasta!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tortillat, vieraat saavat täyttää itse omansa. Paista jauhelihaa tsi kanaa ja tee kasvisvaihtoehdoksi joku paputäyte

Vierailija
4/6 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bataattivuoka. Pilko bataatti ohuiksi siivuiksi, lado vuoan pohjalle kerros. Päälle kesäkurpitsasiivuja, sipulia (kuullotettuna tai valmista rouhetta) ja murustettua fetaa. Tee toinen kerros. Kasvissyöjien vakaumuksen mukaan voi lisätä kermaa tai kasvislientä.

Itse laitoin sekaan vielä jauhelihaa, mutta sen voi korvata soijarouheella ja fetan vaikka oliiveilla (suolaisuus se juttu, ei juustoisuus). Pippuria ja persiljaa mausteeksi.

Vierailija
5/6 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto/pinaattikeitto ja pannukakku

Vierailija
6/6 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vain kasvisruokaa kaikille se  sopii ihan hyvin. Tuskin lihansyöjien vakaumus vaatii lihaa ruokaan ei ainakaan minun. En käyttäisi soijaa tai kermaa ainakaan enkä muita yleisiä allergeeneja. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan