Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ystäväsi tulee luoksesi kahville

Vierailija
21.05.2017 |

Häiritseekö sua, jos hän haluaa juoda kahvinsa ilman sitä sinun leipomaasi ihanaa pullaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei :)

Meillä ei tuputeta.

Vierailija
2/16 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Tosin aika harvoin meillä on minun leipomaa pullaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Koska hyvin todennäköisesti en ole leiponutkaan mitään :)

Vierailija
4/16 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Meillä ei muutenkaan pullaa leivota, mutta karppileipomuksia kyllä. Jääpä mulle niitä sitten enemmän, jollei nekään kelpaa kyläilijälle. ;D

Ihan on ok jos ei halua kahvin kanssa syödä mitään.

Vierailija
5/16 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ihmettelen vaan että miksi ei?

Vierailija
6/16 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Aika monet ystävät tuovat kaffeleivät mukana tullessaan. Itsekin vien kaverille kahville mennessä yleensä tuliaisina.

Vierailija
7/16 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä varten täytyy olla hommattuna kahvinkeitin.

Vierailija
8/16 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaverilla kaffella, edellisesen kerran ollut varmaan viime vuosituhannella, eikä silloin ollut ikinä pullaa...eikä mitään muutakaan. Olin kyllä yllättynyt tuoreesta pullasta kaffepöydässä. Ei toki ollut isännän itsensä leipomaa, mutta äitinsä pitää pojasta huolta ☺ ja oli muuten hyvää.

Vierailija
9/16 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Harvoin tulee edes leivottua vain yhtä kaveria varten, etenkään, jos ei itse tee jotain tiettyä mieli. 

Vierailija
10/16 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse. Leivon vähintään kerran viikossa, koska tykkään leipoa, mutta kyllä ne leipomukset menevät  meillä muiden suihin. En viitsi itseäni ehdoin tahdoin lihottaa, joten ymmärrän hyvin, jos joku toinenkin tyytyy pelkkään kahviin.

Vierailija
11/16 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullasta ei oo meillä pelkoa. Pannukahvista olen kaverien keskuudessa kuuluisa.

Vierailija
12/16 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Tapaan ystäviäni kahviloissa,

2) En käytä lainkaan sokeria, sitä ei ole kotonani.

3) En leivo.

Tästä voinet päätellä, että ei häiritse, koska tuollaista tilannetta ei voisi edes syntyä-.

Vierailija
13/16 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi häiritä, mutta vain vähän :). En koskaan leivo mitään, sillä asun yksin enkä halua itse puputtaa kaikkea tekemääni. Jos olisin vierasta varten leiponut turhaan, niin olisihan se hieman harmi. Mutta tavallisen pullan voi aina laittaa pakkaseen, joten suurta vahinkoa ei syömätön vieras saisi aikaan. En yrittäisi tyrkyttää.

Vierailija
14/16 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaisi häiritä, mutta vain vähän :). En koskaan leivo mitään, sillä asun yksin enkä halua itse puputtaa kaikkea tekemääni. Jos olisin vierasta varten leiponut turhaan, niin olisihan se hieman harmi. Mutta tavallisen pullan voi aina laittaa pakkaseen, joten suurta vahinkoa ei syömätön vieras saisi aikaan. En yrittäisi tyrkyttää.

Sama, paitsi myönnän että tyrkyttäisin kyllä ja utelisin varmaan syytäkin jos ei leivonnainen maistu. Tai odottaisin jotain selitystä. 

Vierailija
15/16 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä leivotaan joka viikko. Jos tiedän vieraita tulevaksi, varaan aina myös kaupan keksejä tai jäätelökakkua tarjolle siltä varalta, että itse leivottu ei kelpaa. Meillä ollaan kyllä ihan siistejä, pöpöistä ei ole pelkoa. Ihmiset ovat kuitenkin erilaisia, en tuomitse tai loukkaannu.

Vierailija
16/16 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystävää varten olisin varta vasten leiponut ja tietäisin hänen muuten syövän pullaa, eikä olisi muuta tarjottavaa niin kyllähän se hieman ihmeelliseltä tuntuisi. Jos taas dieetillä niin siitä voisi vaikka mainita etukäteen ettei toimen turhaan valmistele mitään.

En kuitenkaan loukkaantuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä