Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on lapsivesi? Rehellisesti

Vierailija
20.05.2017 |

Kertokaa kokemuksia miltä se tuntuu kun lapsivesi menee ja miltä näyttää. Olen kuullut että se on kaikkea muuta kuin mitä elokuvissa annetaan ymmärtää että kirkasta vettä lorahtaa lattialle.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkasta vettä. En tuntenut enää siinä vaiheessa noin pikkujuttuja.

Vierailija
2/13 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ainakin alkoi yöllä, heräsin kun tuntui samalta kun menkat yhtäkkiä alkaa tulemaan. Menin vessaan ja niinkuin pissaa tulisi mutta en pissanut ja eri paikasta niin ei se oikealta pissaamiselta tuntunut :D vesimäistä ja väritöntä ja mulla tuli koko ajan ja paljon. Sinänsä tuntui inhottavalta kun valui koko ajan ja paljon.

Lattiallekkin olisi tullut jos olisi jäänyt seisomaan silloin kun menin vessaan, matkalla ehti pikkarit kastumaan vähän :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jonkin verran tuli sellaista kirkasta hyytelöä housuihin ja lattialle matkalla vessaan. Luulin ensin pissanneeni housuihin. Loput tuli kaiketi pönttöön ja oli nestemäistä, tai sitten vain pissasin. Vauva tuli 22 tuntia myöhemmin hätäsektiolla.

Vierailija
4/13 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunsin että jotain "napsahti" ja sitten lirahti housuun sellaista kirkasta/hiukan vaaleanpunaista. Ei sitä nyt mitenkään lattialle asti tullut mutta ihan reilusti kuitenkin. Ja sittenhän sitä lirui koko ajan enemmän tai vähemmän. Vauva syntyi 20 tuntia vesien menosta.

Vierailija
5/13 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nousta pissalle ja kääntyessä läsähti. Sanoin miehelle että nyt meni vesi tai sitten kusin housuun.

Kirkkaahkoa, vaaleanpunertavaa nestettä, lirutteli useamman siteen läpimäräksi parin tunnin sisään, ja olihan sitä siis lattialla sängystä vessaan. Loput tuli synnärillä, kun puhkoivat kalvot, mulla oli siis reikä sikiöpussissa ylempänä.

Vierailija
6/13 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kummallakin synnytyskerralla vedet tullut tarkkailuhuoneessa sairaalassa. Olin pitkällään, masulla nauhat, kun tunsin, että nyt jotain lämmintä lurahti pöksyyn. Ylös kun nousin sitä vain valui. Eka kerralla vesi oli veristä, kaikki pöksyt ja sukat ja lattia märkänä. Tokalla kerralla vesi oli kirkasta.

Vierailija
7/13 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein maistuvan boolipohjan siitä saa.

Vierailija
8/13 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa puhkaistiin kalvot sairaalassa. Oli sellaista hieman vaaleanpunaista vettä.

Vierailija
9/13 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleanpunaistaaa, lähes kirkasta. Ja sitä tuli paljon! Tuntui ettei lopu ollenkaan. Siteet ei riittäny, jouduin laittamaan pyyhkeen taiteltuna housuihin. Epämiellyttävää.

Vierailija
10/13 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siitä parisänky lainehti ekalla kerralla. Nukkumaan mennessä käänsin kylkeä ja kalvot poksahti niin että korvissa tuntui. Kerralla valtava määrä, mies parka sai siivotakseen sotkun. Tokasta meni hissuksiin lorahtelemalla. Sellaista vaaleanpunertavaa.

Vierailija
11/13 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siitä parisänky lainehti ekalla kerralla. Nukkumaan mennessä käänsin kylkeä ja kalvot poksahti niin että korvissa tuntui. Kerralla valtava määrä, mies parka sai siivotakseen sotkun. Tokasta meni hissuksiin lorahtelemalla. Sellaista vaaleanpunertavaa.

Alapeukku miesparalle.

Vierailija
12/13 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että vain pissahätä, ehdin vessaan istumaan ja se vesi vaan poksahti pönttöön. Kirkasta oli.

Vierailija
13/13 |
21.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin sängyllä synnyttämättömien vuodeosastolla ja kaikki lorahti sänkyyn yhtäkkiä. Ei tuntunut yhtään miltään. Kirkasta kuin vettä. Vasta sen jälkeen alkoi supistukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi