Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet, jos 6 kk:n tapailun jälkeen mies ei halua kutsua naista tyttöystäväksi

TyttiBB
20.05.2017 |

Mitä olette mieltä sellaisesta, ettei mies halua kutsua naista tyttöystäväksi, vaikka ovat tapailleet jo yli 6 kk. Mies ei halua kuulemma "nimetä" suhdetta millään lailla... Sanoo, että kysessä on vain naispuolinen ystävä. Tuttavamiehestäni kysymys...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoksiko se naista nimittää? Panosuhde? Ei selkeästi halua sitoutua.

Vierailija
2/19 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se sinulle kuuluu, miten tuttusi suhteensa haluaa määritellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävää kutsutaan tyttöystäväksi ja jos ei ole tyttöystävä, niin miksi haluaa itseään niin kutsuttavan?

Vierailija
4/19 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että mies ei ole naisen kanssa tosissaan.

Vierailija
5/19 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapailleet". Jopas oli taas oikein syväluotaava analyysi suhteen laadusta.

Vierailija
6/19 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävää kutsutaan tyttöystäväksi ja jos ei ole tyttöystävä, niin miksi haluaa itseään niin kutsuttavan?

mistä sä tän version revit? ap ei ole tässä suhteessa, eikä kukaan meistä tiedä miten se nainen itseään haluaa kutsuttavan.

Vierailija
7/19 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tapailevat vain fiiliksen mukaan satunnaisesti, niin eikö naisystävä ole silloin ihan ok.

Enemmän ihmettelen, että mitä se sinun napaasi kaivelee. Jos mies ei halua määritellä suhdetta tämän kummemmin, niin miksi sinun pitäisi.

Vierailija
8/19 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TyttiBB kirjoitti:

Mitä olette mieltä sellaisesta, ettei mies halua kutsua naista tyttöystäväksi, vaikka ovat tapailleet jo yli 6 kk. Mies ei halua kuulemma "nimetä" suhdetta millään lailla... Sanoo, että kysessä on vain naispuolinen ystävä. Tuttavamiehestäni kysymys...

En mä tapailisi ketään yli  3 kk jos se ei  siinä vaiheessa tietäis mitä haluaa. Ja sänkyyn vasta kun seurustelusta ja ekslusiivisuudesta on sovittu. Tuo on vain panosuhde.

Vierailija
9/19 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähinnä olen seuraillut hänen elämäänsä ja suhteitaan. Hän kovasti haluaisi perheen ja vakiintua, mutta nyt kun on tavannut tämän naisen, niin ei halua määritellä suhdetta, eikä edes kertoa mitään tästä naisesta. Kuulemma kyseessä on vanha tuttu ja hiljalleen vain alkoiva viettämään enemmän aikaa yhdessä,

Ja että miksi tätä mietin. Harmittaa tämän naisen puolesta. Toivon, että nainen osaa pitää varansa eikä rakastu. Toisekseen minua risoo kaverini käytös, tiedän että hän tekstailee muiden kanssa samalla.  

Vierailija
10/19 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TyttiBB kirjoitti:

En mä tapailisi ketään yli  3 kk jos se ei  siinä vaiheessa tietäis mitä haluaa. Ja sänkyyn vasta kun seurustelusta ja ekslusiivisuudesta on sovittu. Tuo on vain panosuhde.

Minä taas en koskaan alkaisi seurustelemaan, jollen olisi testannut miestä sängyssä.

Vierailija
11/19 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lähinnä olen seuraillut hänen elämäänsä ja suhteitaan. Hän kovasti haluaisi perheen ja vakiintua, mutta nyt kun on tavannut tämän naisen, niin ei halua määritellä suhdetta, eikä edes kertoa mitään tästä naisesta. Kuulemma kyseessä on vanha tuttu ja hiljalleen vain alkoiva viettämään enemmän aikaa yhdessä,

Ja että miksi tätä mietin. Harmittaa tämän naisen puolesta. Toivon, että nainen osaa pitää varansa eikä rakastu. Toisekseen minua risoo kaverini käytös, tiedän että hän tekstailee muiden kanssa samalla.  

Ihme kyylä. Mistä tiedät, ettei nainen ole määritellyt rajoja heidän tilanteeseen. Typerä aloitus.

Vierailija
12/19 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja, no mitä se minun kyyläilyni sinua haittaa. Parempi kai, että mietin asiaa näin, kuin että puutun toisten elämään millään lailla. 

Vierailija
13/19 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä nyt paskempiakin aloituksia nähty...!

Vierailija
14/19 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä suuttui aina, kun sanoin sitä mun töttö-öttöks. No on syystäkin ex

Vierailija
15/19 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haittaako tilanne ystävääsi?

Tapailin miestäni yli vuoden määrittelemättä suhdetta, miksi stressata varsinkin jos asiat etenevät rauhallisesti omalla painollaan?

Ihme kiire ihmisillä määritellä suhde ja esitellä kaikille poika- tai tyttöystävä vaikkei edes tunneta kunnolla.

Vierailija
16/19 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja, no mitä se minun kyyläilyni sinua haittaa. Parempi kai, että mietin asiaa näin, kuin että puutun toisten elämään millään lailla. 

Ei sun kyyläilys haittaakkaan. Mut sun tyhmyytes ja kapeakatseisuutes ja mielikuvituksettomuus ärsyttävät erittäin paljon.

Vähän ku mietit, niin ei täs ole loppupeleissä mitään pohdittavaa. Anna toisen olla määrittelemättömässä tapailussa jos haluaa.

Vierailija
17/19 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, johan on aggressiivista.

Minua ei haittaa millään lailla se, miten kaverini suhteensa määrittelee.

Mutta se minua haittasi, millä lailla hän puhui tästä naisesta. Jotenkin vähätteli koko asiaa ja ihmistä, ihan kuin haluaisi pitää koko naisen taka-alalla. Luulisi, että yli 6 kk:n tuntemisen jälkeen tietäisi, haluaako olla toisen kanssa vai ei.

Vierailija
18/19 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, johan on aggressiivista.

Minua ei haittaa millään lailla se, miten kaverini suhteensa määrittelee.

Mutta se minua haittasi, millä lailla hän puhui tästä naisesta. Jotenkin vähätteli koko asiaa ja ihmistä, ihan kuin haluaisi pitää koko naisen taka-alalla. Luulisi, että yli 6 kk:n tuntemisen jälkeen tietäisi, haluaako olla toisen kanssa vai ei.

Tai hän on huomannut millainen kyylä olet ja siksi ei kerro juuta eikä jaata sinulle. Oletko miehen äiti?

Vierailija
19/19 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse asiassa toivotin hänelle onnea, kun kertoi minulle. Mutta hän itse jarrutteli asiaa, ja vähätteli koko suhdetta.