Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä varten minä roikun mukana tässä maailmassa?

Vierailija
20.05.2017 |

Elämässäni ei ole mitään sisältöä eikä elämässäni ole enää pitkään aikaan ollut mitään järkeä.

Kuka pakottaa minut jatkamaan ja olemaan täällä väkisin? En haluaisi olla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. On sinun oma tehtäväsi löytää elämäsi mielekkyys.

Vierailija
2/8 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin sanoi sairaalassa yksi mulle tuntematon mummeli (91-v) Hänellä oli lonkissa kuluma ja nyt oli toinen lonkka murtunut ja hän oli pitkästynyt sen paranemisen odottamiseen.

Onko sulla joku kivulias tilanne. Tuskin oot ainoa, joka täällä sinnittelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa auttaa, kun en tiedä taustojasi.

Vierailija
4/8 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä kenelläkään ole kivaa jos ei päivillään mitään päätä tehdä. Valintakysymys; joko sä makaat kotona home perseisenä tai päätät tehdä jotain mikä sinusta on mukavaa. 

Itselläni on melko tylsä työ, mutta sitten vapaa-aikana teen mukavia asioita. Työssäkäymisellä voi mahdollistaa harrastuksia.

Vierailija
5/8 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama fiilis. Päivä kerrallaan vaan, koittaa löytää jotain pientäkin positiivista joka päivästä se auttaa. Mutta mitää päämäärää ei minulla ole. En tiedä mikä voisin olla.

Vierailija
6/8 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäinen? Rohkaistu ja lähde ihmisten ilmoille. Mikä sua kiinnostaa?

Vierailija
7/8 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse päätin vain roikkua täällä, kunnes lähtö tulee. Eikä todella tarvitse välttämättä pyöriä täällä satavuotiaaks. Onhan noita syöpiä, sairauksia ja onnettomuuksia nuoremmillakin. Kenties sullakaan ei ole aikaa enää paljoa jäljellä? Ja sitten täällä ei tarvii enää ollakaan.

Vierailija
8/8 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu tulee jokaiselle kuitenkin. Tarviiko sitä jouduttaa? Kuolemaa odotellessa voi yrittää tehdä jotakin, mistä itse tykkää tai tehdä jotain hyvää toisille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi