Jättikö miehet sut rauhaan kun leikkasit lyhyen tukan
Kommentit (7)
Ei, repi hiuksiani koko suhteen ajan ja kehtasi sanoa että olet vielä sexympi lyhyemmällä polkalla. Oksettava ex, joka ei ymmärrä hävitä vaikka miten lyhentäisin hiuksiani. Vihaan tätä miestä. Yhteinen lapsi vaikeuttaa kuvioita. Jos pääni magneettikuvattaisiin, niin se olisi täynnä hakkaamisen jälkiä :(
Ei. Kaunis nainen on kaunis tukan pituudesta huolimatta, ja epätoivoinen mies on epätoivoinen mies tukan pituudesta piittaamatta.
Hassu kysymys - hiusten pituus ei ole koskaan vaikuttanut miesten huomion tai huomioimattomuuden määrään. Itse teen omalle tukalle juuri niin kuin haluan, koska kyseessä on minun pääni. Aika surullista, jos pitäisi elää sen mukaan, minkä olettaa miellyttävän jotain tuntematonta kolmatta osapuolta.
Yhdessä vaiheessa noin 25-vuotiaana leikkautin siilin. Jonkin ajan kuluttua oli pakko antaa tukan kasvaa, kun huomiota tuli niin paljon.
Päinvastoin. Ennen minulla oli lantiopituinen tukka, ja vaikka se olikin todella hyväkuntoinen eikä hiuslaatuni ole hento suomalainen, pitkä tukka ei lähes koskaan näytä harjaamisen jälkeen viittä minuuttia sellaiselta kuin kaiken maailman instagrameissa ym. annetaan ymmärtää. Olin suoraan sanottuna aika moppipää 90% ajasta.
Lyhyemmällä tukalla en näytä kävelevältä takkupesältä tuulisenakaan päivänä, ja saan hiuksistani kehuja muuallakin kuin tinder-valokuvien perusteella.
Ei. Mies on kiinnostuneempi panemaan alapäätäni kuin tukkaani.
Ei, mutta sain paljon huomiota kun leikkautin. Mulla on pitkä kuikelokaula ja yksi harvoista näteistä kohdista vartalossani on hartia- dekoltealue joka tuli nyt kivasti esiin. Jopa työpaikan talonmies sanoi että onpas likalla kiva tukka (olen 48v).
Tylsä polkka oli niin massaa, lyhyellä erotun enemmän joukosta. Ja lyhyt tukka sopii luonteeseeni :)