Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Yritätkö peitellä vai esitellä rintojasi? Oletko kuinka isorintainen, kuppikokosi?

• ylös 1
  • alas 4

Kommentit (15)

Vierailija

Peitellä. Tai siis en ainakaan korosta, normaalisti olen. Vihaan rintojani. 75G.

En kyllä toisaalta ihan tajunnut kysymystä koska miksi juuri terassille laitettaisiin rukkaset levälleen? #vainwtjutut

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Peitellä. Tai siis en ainakaan korosta, normaalisti olen. Vihaan rintojani. 75G.

En kyllä toisaalta ihan tajunnut kysymystä koska miksi juuri terassille laitettaisiin rukkaset levälleen? #vainwtjutut

toihan on passeli koko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

toihan on passeli koko.
miks nyt vihata rintoja?

Vierailija

Toki pukeuden vartalomallilleni sopivasti ja esim. joku miesten t-paita on aika karsea päälläni, mutta en tosiaan ikinä näitä esittele. E/F85

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

toihan on passeli koko.

Ja millähän perusteella? Minulla on isot rinnar ja hankalaluuksia/ongelmia niistä on vino pino, positiivisia asioita en keksi yhtäkään.

Vierailija

Peitän mutta vähän paljastan :) Eli laitan monasti ei-avokaulaisen topin, joka ei paljasta rintavakoa mutta  näkee kuitenkin että on kivat bosat. Koko 80E.

Vierailija

Peittelen/esitän rintojani samalla tavalla kuin töissäkin. V-kaulainen pääntie on nätein.

G70

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Peitän mutta vähän paljastan :) Eli laitan monasti ei-avokaulaisen topin, joka ei paljasta rintavakoa mutta  näkee kuitenkin että on kivat bosat. Koko 80E.
E on aika pieni kuppikoko.

Vierailija

Esittelen uhkeita munkkejani antaumuksellisesti tissitopissa, miehet ja teidän miehet tykkää ja katsoo.

Tissi-Taina 47

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Esittelen uhkeita munkkejani antaumuksellisesti tissitopissa, miehet ja teidän miehet tykkää ja katsoo.

Tissi-Taina 47

kuppikokosi?

Vierailija

Pukeudun ihan normaaleihin vaatteisiin. En tiennyt, että terassille pitäisi olla kuteet erikseen.

70DD

Vierailija

Juku pikkurunkkari vaan haluaa kuulla kuppikokoja. On varmaan jännää siellä kotona. Mene nuuskimaan äitin tissiliivejä.

Tänään olin ensin yöpaidassa, nyt rikkinäiset farkut ja virttynyt paita. Yksille tulin mutta jo toinen muki kahvia menossa.

Linnut häärää ja Saimaa loiskii. Ei tunnu hetkauttavan meikäläisen utareet.

Vierailija

Mahdollisimman tiukka ja avokaulainen pusero. Etenkin tissivaon pitää näkyä. Sitten kumartelen mahdollisimman paljon. Kävelen rintavarustus edellä esitellen.

Lisämausteeksi punaista huulipunaa ja blondit hiukset. Jää pojilta jutut kesken....Päät kääntyilevät niin että niskakipuista hirvittää. Seurassa oleva vaimo/tyttöystävä muuttuu näkymättömäksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mahdollisimman tiukka ja avokaulainen pusero. Etenkin tissivaon pitää näkyä. Sitten kumartelen mahdollisimman paljon. Kävelen rintavarustus edellä esitellen.

Lisämausteeksi punaista huulipunaa ja blondit hiukset. Jää pojilta jutut kesken....Päät kääntyilevät niin että niskakipuista hirvittää. Seurassa oleva vaimo/tyttöystävä muuttuu näkymättömäksi.

tätä haettiin