Miksi kukaan käy enää kioskilla, kun samat palvelut saa kaupasta, ja halvemmalla?
Kommentit (11)
Koska oman bussipysäkin vietessä on kioski, joka tarjoaa tuoretta kahvia klo.7 opiskelija-alennuksella.
Pystytkö kuvittelemaan sellaista tilannetta, että kaikilla ei ole kauppaa kodin vieressä?
Ai et voi? No, kaikille ei ole mielikuvitusta tai järkeä annettu.
Kioski on lähempänä, sieltä saa kahvia, siellä ei mene koko päivää käydessä jne...
Huomattavasti nopeampi vaihtoehto.
Suurin osa asiakkaista taitaa ostaa tyyliin vaan tupakkaa tms. Saa nopeampaa kiskalta kuin marketista. Itse lähettelen vaan ärräpaketteja silloin tällöin.
Miksi maksaa ylihintaa, ja valikoima on suppea. Miksette menen marketalueelle, kuten täällä. Kuka maksaa kioskin kiskurihintoja, kioski ei kilpaile hinnalla ei laadulla, ei valikoimilla ei lajitelmilla. Täällä kehäkolmosesta 100 km, on Prismat auki klo 22.00 arkisin ja lauantaisin klo 21.00 kuten sunnuntaisin. Mitä siellä on, jota ei ole suuressa marketissa?
Mä en ole kioskeilla käynyt ainakaan viiteen vuoteen.
En edes muista, milloin olen viimeksi käynyt kioskilla. Varmaan vuosia sitten. Ostamme kaiken kaupasta tai tilaan nettikaupasta. Kioskeihin rahansa kantavat ihmiset ovat niitä, joilla ei raha kauan pysy. Saako sieltä kunnon elintarvikkeita, ei. Tupakkaa, emme polta, karkkeja, syömme harvoin. Veikkaus palautetaan kauppareissulla.
Kioski on lähellä, kioskilla on nopea asioida ei tarvitse hehtaarihallin läpi vaeltaa. Kioskin myyjä puhuu muutakin kuin loppusumman. Ja kaikki ei käy kaikille, minä tykkään käydä kioskilla, ei kuulu muille, kun laillisia ovat.
Käyn kioskilla yrittämässä kassa neitiä pyytää ulos.
Kioskissa voi puhuu turhanpäiväisestä.
Katon tv:tä siellä, raveista ja lotosta.
Kioskilla pyydän yhden illan treffei.
T.kiltti iloinen mies :)