Kadehdin joskus miestäni hänen äidistään
Oma äitini oli tunnekylmä, ikävä ihminen. Se varjosti lapsuuttani ja vei minut vuosiksi terapiaan. Voi kuinka olisin toivonut, että äitini olisi ollut niin kuin anoppini.
-hyväntuulinen, myönteinen ja tehnyt koko ikänsä kovasti töitä. Noussut korkealle opiskelemalla, vaikka köyhät olot.
-rakastaa aikuisia lapsiaan ja antaa silti tilaa. Aikuiset pojat saattavat istua niin, että ovat äidissään kiinni, konkreettisesti ja se on ihan luontevaa. Halaa tavattaessa, pussaa otsaan poikiaan. Itse en muista, että äiti olisi halannut.
-ei tuputa neuvoja. Auttaa kysyttäessä.
-suhtautuu ihmisiin positiivisesti, iloisesti ja uteliaasti. Meillä lapsena uusi ihminen oli aina epäilyttävä.
-ihana anoppi, mutta vielä ihanampi äiti.
Olen tosi onnellinen anopistani. Hän on ollut tosi hienotunteinen äidistäni. Voi että kun minullakin olisi ollut tuollainen äiti... Ja mistään kulissista ei ole kyse. Mieheni rakastaa syvästi äitiään olematta kuitenkaan mikään mammanpoika (niitäkin on nähty...).
Kommentit (7)
Ihanaa, että olet saanut anopiksesi hänet! 😊
Tosi luuseri naiseksi. Hyvä, että jouduit piian pestiin etkä yltänyt naiseksi. Tällaisia nämä äidinvihaajat ovat Katkeria piikaraukkoja, jotka hännystelevät anoppia siiheksi, kun mies löytää uusen. Aina uusi on anopill e mieluisampi, jos pojallekin. Kapsetkin tykkää anopista ja unohtavat äitinsä ihanan anopin varjossa
Ihana anoppi sinulla! Minun anoppini on kuin sinun äitisi, tunnekylmä ja kalsea. Ja ajattelee että kaikissa ihmisissä on jotain vikaa. Tyttäriensä miehet on aina kelvanneet kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi luuseri naiseksi. Hyvä, että jouduit piian pestiin etkä yltänyt naiseksi. Tällaisia nämä äidinvihaajat ovat Katkeria piikaraukkoja, jotka hännystelevät anoppia siiheksi, kun mies löytää uusen. Aina uusi on anopill e mieluisampi, jos pojallekin. Kapsetkin tykkää anopista ja unohtavat äitinsä ihanan anopin varjossa
Vain otettu lääke auttaa, muru.
Minäkin kadehtisin, anoppisi kuulostaa lämpimältä ja ihanalta ihmiseltä. Tuollainen anoppi toivoisin itsekin joskus olevani.
Ihanaa, että olet päässyt näkemään tuollaisenkin äidin mallin!
Up