Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pippa Middletonilla on aika tylsähkö hääpuku

Vierailija
20.05.2017 |

http://www.is.fi/viihde/art-2000005219162.html

Mitä mieltä olette?

Tuli jotenkin säkkimäinen vaikutelma.

Kommentit (154)

Vierailija
101/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nykyinen nanny aloitti Georgen hoitamisen juuri silloin kun Kate ja William häippäsivät lomailemaan ilman vauvaa Malediiveille. Katen ja Williamin mielestä silloin oli hyvä tilaisuus vauvalle kiintyä nannyyn. Kuninkaallinen tapa hoitaa lapsia.

Etukäteen he sanoivat aikovansa elää keskiluokkaista elämää ja hoitavansa itse lapsensa. No, eivät ole hoitaneet, vaikka eivät ole juuri edustaneetkaan. Sellaista se on. Helpompi vaihtoehto on helpompi valita käytännössä.

Ja nyt sitten joku vastatkoon, että olen vain kateellinen kaikille kuninkaallisille ja Pippoille jne. :)

Vierailija
102/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2017/05/20/16/4092906700000578-4525008-T…

Noita hädin tuskin erottaa kivimuurista...

Katen puku on kuin menneeltä ajalta, värikin liian hailakka. Katen tummaan ihoon ja hiuksiin sopisi joku vahvempi väri.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyylikäs hääpuku Pippalla. Voisi moni ottaa oppia.

Nämä suomalaisten korsetti-olkaimettomat tekeleet, joita jokaisella nykyään, ovat jotain niin hirveätä ettei voi uskoa todeksi. Niitä nyhdetään ylöspäin kun ei meinää rintavarustus mahtua, selässä toiset tissit.

Siihen sitten vielä tatskat, järkyttävät ripset, ylipitkät kynnet timantteineen (paikallisen kynsistudion taidonnäytteet), turvotetut huulet  ja pakolliset pidennykset hiuksissa, niin avot, siinä koko komeus ja joka morsiammen toivelista. Ja tietty ne  muutama jo aiemmin maailmaan saatetut Veeti, Niko ja Jasmin pyörimässä alttarilla helmoissa irvistelemässä. Uutta tulokastakin jo pukkaa.

Nämä on aivan oikeasti näetty ja koettu, eikä vain kerran vaan useasti. Ikävä kyllä.

Sulhanen punakkana ja pönäkkänä ananaspäänä tai kaljuna, sisäänpäin kääntyneine katseineen  hakien  kaljoissaan mölisevän kaveriporukan tukea kirkossa.  Montaakaan järkevää lausetta ei muodostu hääjuhlassakaan tosin.  Voi näitä "prinsessahäitä".

En ole itse joutunut tällaisiin häihin kertaakaan. Meillä taitaa olla hieman erilaiset kaveripiirit vai kuvailitko omia häitäsi? :D

Minä pidin Pippan hääpuvusta. Levennys olisi voinut alkaa hieman korkeammalta, mutta muuten se oli todella kaunis ja klassinen. Pippalla on upeat käsivarret eikä hän mielestäni ollut liian riutunut. Ja onneksi Pippa ei enää käytä niin paljon tekorusketusta ja kajalia.

Vierailija
104/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate vaikutti vihaiselta ja kireältä. Ja tylytti poikaansa ja roikotti tytärtään...

Vierailija
105/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pippa on ollut ihan jäätävän vanhan näköinen kasvoistaan aina. Nyt on vedetty botoxia naamaan ja ylivalkoiset liian isot hampaat loistavat. Läheltä otetuista kuvista näkee että hymy on hankalan näköinen ja kaula on kurttuinen. Sulhanen näyttää naamasta kuusikymppiseltä. Enkä ole kateellinen vaan se pn fakta jos on silmät päässä.

Vierailija
106/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeessä ne teidän suomalaiset häänne oikein ovat, kun minä olen Suomessa nähnyt pitkähihaisia pitsihääpukuja ihan kyllästymiseen asti? Nättejä toki, mutta kaikki aika samanlaisia. Olkaimettoman satiinipuvun morsiamella taisin nähdä viimeksi viime vuosikymmenellä.

Vierailija
107/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Erillaiset ystäväpiirit ja suvut".  Näin se varmaan on, mutta satun olemaan se rikas ulkomaantäti, joka kutsutaan aina näihin bakkanaaleihin, joita häiksi kutsutaan.  Onhan se aina varsinainen extreme-kokemus.

Olen onneksi voinut jättää ent. kotimaan, mutta tämä kauempi sukuhaara on nyt tässä hää- ja lisääntymisvaiheessa tapoineen ;)   Ihan lähisukua ei enää ole ja ystäväpiirikin on onneksi hieman erillainen täällä...

En ole joutunut nyk. kotimaassani ystävieni häissä, (ovat senverta fiksuja),  tuntemaan samanlaista myötähäpeää kuin siellä ent. kotimaassa.

Vierailija
108/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puku ihan ok mutta Katen puku on kauhea. Ruma väri ja rintojen päällä joku ihme nyppylä, joka vie huomion. Puku myös roikkuu rumasti langanlaihan päällä.

Hapan ilme ja kireä hymy eivät auta asiaa. Pippa oli paljon rennompi Katen häissä verrattuna Kateen Pippa häissä, vaikka Katea seurasi satoja miljoonia ihmisiä.

Kate oli hermostunut, kun oli vastuussa morsiustytöistä ja -pojista. Joutui Georgea nuhtelemaankin kun poika ei käyttäytynyt ihan niin kuin piti. Kovat paineet äiskällä!

Tottumaton lasten kanssa. George tottelee varmasti nannya, mutta uhmaa äitiään, joka on etäinen. Ihan väärä hommahan tuo oli Katelle kaiken kaikkiaan, laittaa nyt lapsia kaitsemaan.

Juu, näinhän se aina menee. Lapset tottelevat aina äitejään ja jos joskus uhmaavat, uhmaavat vaikka kaupan tätiä ;)

Se nyt vaan on fakta, että Kate ei ole hoitanut omia lapsiaan niin paljon. On ollut nanny ja yöhoitaja ja muuta henkilökuntaa alusta lähtien. George oli vasta parikuinen, kun Kate ja William häippäsivät Malediiveille lomailemaan.

Enpä ole ennen kuullut yli puolivuotiasta kutsuttavan parikuiseksi. Hehän lähtivät vieroituslomalle (ja pikkusisarusta yrittelemään?), kruunuperilliset aika usein pyrkivät saamaan pari lasta putkeen.

En minä osaa heidän hoitohenkilöstöään kadehtia, varmasti muuten elämässä on paljon haastetta. Ja Catherinehan on hoitanut lapsiaan paljon enemmän kuin vaikka Diana.

Vierailija
109/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vittuako täällä muita arvostelette, itsessänne on sata kertaa pahempia vikoja kuin arvostelun kohteissanne! Säälittävät läskiperseet nillittää! :'D

Annahan olla. Julkisuuden henkilöt antautuvat julkiselle tarkastelulle, se on osa heidän toimeentuloaan. Me tavikset emme kuulu siihen porukkaan.

Se, onko henkilö julkkis vai tavis ei vaikuta itse asiaan. Olette mauttomia arvosteluinenne. Säälittäviä. Älä kuvittele, että kuvittelen teidän rajaavan sen arvostelun vain julkkiksille, vaan teette tätä samaa tuttavistanne, ette toki julkisesti. Sillä ei ole väliä, oireellista on arvostelunhalunne.

Vierailija
110/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Erillaiset ystäväpiirit ja suvut".  Näin se varmaan on, mutta satun olemaan se rikas ulkomaantäti, joka kutsutaan aina näihin bakkanaaleihin, joita häiksi kutsutaan.  Onhan se aina varsinainen extreme-kokemus.

Olen onneksi voinut jättää ent. kotimaan, mutta tämä kauempi sukuhaara on nyt tässä hää- ja lisääntymisvaiheessa tapoineen ;)   Ihan lähisukua ei enää ole ja ystäväpiirikin on onneksi hieman erillainen täällä...

En ole joutunut nyk. kotimaassani ystävieni häissä, (ovat senverta fiksuja),  tuntemaan samanlaista myötähäpeää kuin siellä ent. kotimaassa.

Kukahan tällaista pelleä edes naisikaan, siksi se olet sinä, joka saat ravata muiden häissä ;D

Vierailija
111/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja lienee tylsähkö tantta.

Vierailija
112/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoiset sisarukset nuo Middletonin likat!

Pippalle olen ihan pikkaisen kade, tuollainen elämä vaikuttaa kivalta.

Vierailija
113/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nykyinen nanny aloitti Georgen hoitamisen juuri silloin kun Kate ja William häippäsivät lomailemaan ilman vauvaa Malediiveille. Katen ja Williamin mielestä silloin oli hyvä tilaisuus vauvalle kiintyä nannyyn. Kuninkaallinen tapa hoitaa lapsia.

Etukäteen he sanoivat aikovansa elää keskiluokkaista elämää ja hoitavansa itse lapsensa. No, eivät ole hoitaneet, vaikka eivät ole juuri edustaneetkaan. Sellaista se on. Helpompi vaihtoehto on helpompi valita käytännössä.

Ja nyt sitten joku vastatkoon, että olen vain kateellinen kaikille kuninkaallisille ja Pippoille jne. :)

Minä tunnen paljon ihmisiä, jotka sanoivat ennen esikoistaan, että neljä lasta olisi sopiva määrä. No nykyään kaikille heille riittää 1-2. Vauva-arki voi yllättää. Käsi sydämelle kaikki koliikkilasten äidit: olisiko yönanny kelvannut? Mulle olisi.

Vierailija
114/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

George oli kyllä ihan vauva kun vanhemmat lähtivät Malediiveille, ei suinkaan puolitoista kuten joku väitti. 

Vierailija
115/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

George oli kyllä ihan vauva kun vanhemmat lähtivät Malediiveille, ei suinkaan puolitoista kuten joku väitti. 

Joku väitti, että George oli puolivuotias.

Vierailija
116/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolivuotias on kyllä pieni olemaan vanhemmistaan erossa loman aikaa. Kuninkaallisten keskuudessa kuitenkin tuo on tavallista, kun lapsilla on liuta lastenhoitajia. Prinssi Charles sisaruksineen oli usein kuukausia näkemättä vanhempiaan jo ihan pienestä pitäen. 

Vierailija
117/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa 

Vierailija
118/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Charlesin äiti joutui kuningattareksi täysin yllättäen kun hänen isänsä kuoli ennenaikaisesti. Williamilla ei ole mitään syytä hylätä lastaan.

Katesta näki ettei ollenkaan hanskannut tilannetta. Häälyi kiukkuisena yläpuolella, pomotti ja köskytti. Tosi epäystävällinen ja aggressiivinen elekieli.

Onkohan hoitanut lapsiaan ollenkaan?

Vierailija
119/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Charlesin äiti joutui kuningattareksi täysin yllättäen kun hänen isänsä kuoli ennenaikaisesti. Williamilla ei ole mitään syytä hylätä lastaan.

Katesta näki ettei ollenkaan hanskannut tilannetta. Häälyi kiukkuisena yläpuolella, pomotti ja köskytti. Tosi epäystävällinen ja aggressiivinen elekieli.

Onkohan hoitanut lapsiaan ollenkaan?

Aika paljon on Suomessakin vastaavalla tavalla käyttäytyviä äitejä, ja yleensä ovat kyllä hoitaneet lapsiaan yllin kyllin, ehkä vähän liikaakin.

Vierailija
120/154 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva hääpuku siihen mieheen nähden! Ilman rahaa ei olisi varmasti Pippaa saanut! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme