Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesän eka mökkiviikonloppu, heti vituttaa

Vierailija
20.05.2017 |

Tämän vuoden ensimmäinen kesäinen viikonloppu mökillä. Rentoutumaan piti tulla, mutta heti on vierailijat passattavana.
Miehen kaverikin tunkee aina muille syömään ja saunomaan, ikinä ei edes tuo tuliaisia.

Tämän viestin naputtelin saunalta kännykällä. Ai että ottaa aivoon!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai te ootte mökillä! Odotas hetki, minäkin kipaisen sinne. Kai sulla on ruoka valmiina ja juomat kylmässä? :)

Vierailija
2/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies kavereineen/ vieraat töihin, lähetä kauppaan jne ja rentoudu itse. Varmaan on haravoitavaa, halkoja hakattavaksi, joko laituri on paikallaan, vene tervattu jne? Älä siis passaa, vaan ohjaa muiden hommia ja osallistu siihen, mikä huvittaa. 

On kyllä outoja vieraita kun ilmoittamatta etukäteen vain ilmestyvät paikalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä vieraille pullakahvit tarjoan, en todellakaan odota, että tuovat omat pullat mukanaan tai että alkaisivat talon töitä tekemään.

Vierailija
4/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätys vieraat on kyllä ärsyttäviä. Toivottavasti me saadaan mökkeillä rauhassa.

Vierailija
5/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se miehesi saattaa kutsua niitä sinne. Eihän ne muuten tietäisi teidän olevan siellä.

Vierailija
6/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on outoja kavereita, katkaiskaa välit ja hankkikaa parempia. Jos hankitte vain sellaisia kavereita joilla on oma mökki tai vene niin minimoitte vierailut.

Vierailija
7/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kännit,äläkä tee ruokaa. Muista, että jokainen kyllä tekee asiat omasta puolestaan, ettet juokse sinne tänne vieraan takia. Tehkööt itse. Jos saunaan tahtoo, lämmittäkööt. Ei ruualla edes lautasia pöytään tai lisukkeita. Jokainen joka niitä tahtoo, etsii itse. Syöt nopeasti ja viimeinen korjaa pöydän. Voit tehdä selväksi, ettei ole tervetullut.

Oma tupa oma lupa.

Vierailija
8/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätys vieraat on kyllä ärsyttäviä. Toivottavasti me saadaan mökkeillä rauhassa.

Siihenkin voi vaikuttaa ihan omalla toiminnalla.

Vierailija
9/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoden ensimmäinen kesäinen viikonloppu mökillä. Rentoutumaan piti tulla, mutta heti on vierailijat passattavana.

Miehen kaverikin tunkee aina muille syömään ja saunomaan, ikinä ei edes tuo tuliaisia.

Tämän viestin naputtelin saunalta kännykällä. Ai että ottaa aivoon!

Aina mahtuu mukaan yksi mökkivierasketju lisää. Tuhansien joukkoon mahtuu monta samanlaista kokemusta. Jaksuhali!

Vierailija
10/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää muuten kesän eka mökkiketju?

Mun pitäis varmaan hankkia joku parempi harrastus, koska mä oikeesti innostun siitä, kun av:lla alkaa näkymään mökki- ja kesähääketjuja.

Vierailija
11/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onneksi veneen moottorissa häikkää, niin ei päästä vielä tällä viikolla mökille. ;)

Ei tule vieraita, koska saaressa ollaan. En itsekään haluaisi mennä. 

Tupaan puskee ampiaisia jokaisesta mahdollisesta kolosta. Mökkinaapuri on alkkis, joka käy vähintään kerran kesässä meidän puolella esittelemässä haulikkoaan. Ulkovessa on kaukana, eikä pihalla ole valoja. Venelaituri on niin huonossa kunnossa, että meinaa aina keikata kun poistuu veneestä. Rannasta mökille jyrkkä nousu kivikkoista kalliota pitkin ja sen jälkeen kapeaa kinttupolkua. Vesi haettava satamasta asti.

Muutoksia ei saa tehdä, koska koko höskä on vielä toistaiseksi appivanhempien nimissä. Mies haluaa ostaa sen itselleen, mutta minä en kyllä idealle kauheasti lämpeä... Onneksi ei ole vielä lapsia. Kuolisivat tuolla, kun hetkeksi katseensa kääntää.

Maisemat ovat sentään ihan uskomattoman kauniit, mutta ei niistä oikein pysty nauttimaan kun ampiaisia pörrää kymmenittäin naaman edessä. Ja tosiaan olen ampiasten pistoille allerginen.

Vierailija
12/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on outoja kavereita, katkaiskaa välit ja hankkikaa parempia. Jos hankitte vain sellaisia kavereita joilla on oma mökki tai vene niin minimoitte vierailut.

Sekin auttaa, jos kavereilla on käytöstavat.

Tosi outoa, että kaverit tietää ap:n viettävän nyt ekaa vkonloppua mökillä. Jos kutsumattomat vieraat ovat olleet ongelma, ei asiasta mainitse enää kavereille edes vahingossa.

Vierailija
13/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa miehesi kutsua nämä kaverit ;)

Vierailija
14/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeyden huipentuma oli, että mun olisi pitänyt kutsua tuttava salarakkaineen mökille heillä kun ei ollut muuta paikkaa missä tavata. En kutsunut ja tuttava on nyt entinen tuttava:)

Vierailija
15/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron mökkiviikonlopuistani Facessa kuukauden etukäteen. Mietin ja fiilistelen, laitan kuvia yhteisistä illanvietoista enkä tietenkään kiellä ketään tulemasta.

Vierailija
16/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on puhunut asiasta kaverinsa kanssa. Sovi asiasi perhepiirissä, ei täällä.

Vierailija
17/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäisi teille oikein omat eväät tuoda mukana! Johan on meininki.

Vierailija
18/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Laita mies kavereineen/ vieraat töihin, lähetä kauppaan jne ja rentoudu itse. Varmaan on haravoitavaa, halkoja hakattavaksi, joko laituri on paikallaan, vene tervattu jne? Älä siis passaa, vaan ohjaa muiden hommia ja osallistu siihen, mikä huvittaa. 

On kyllä outoja vieraita kun ilmoittamatta etukäteen vain ilmestyvät paikalle.

Mökki on kuule ihan yhtä paljon sen miehenkin, sinä et ole mikään diktaattori. Vai oliko sinulla ylipäätään edes sitä miestä?

Vierailija
19/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihenkin voi vaikuttaa ihan omalla toiminnalla.

Joo. Voihan sitä esittää vaikka kuollutta kun joku pöllähtää pihaan katsomaan, että ollaanko mökillä.

Vierailija
20/34 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraalle maalipensseli tai käsket hakkaamaan puita. Teillä on tapana, että vieras tekee osansa kunnostuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan