Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä 15v poikaa vaivaa?

Mikä hänellä oikein on?
20.05.2017 |

Ennen häntä ei kiinnostanut yhtään, että mitä hän puki päälleen, kunhan vaatteet olivat puhtaita, ehjiä eivätkä olleet ainakaan hirveän kuluneita. Kunhan ne olivat poikien vaatteita, niin ne kelpasivat hänelle kyllä. Nyt pari kolme kuukautta sitten poika on tullut tosi tarkaksi sen suhteen, että mitä vaatteita hän käyttää, hän haluaisi ostaa itse omat vaatteensa mikä ei tietenkään käy päinsä. Ei hän mitään kalliita muotivaatteita halua, mutta on ruvennut tekemään vaatimuksia sen suhteen, että mitä vaatteita hän käyttää.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kasvaa. Kuulostaa kyllä niin normaalilta nuorelta mieheltä kuin olla voi. En ymmärrä, mikä on ongelma, jos ei poika edes kinua kalliita muotikuteita. Miksi hän ei saisi vaikuttaa omiin vaatehankintoihinsa? Siksi kun äiti haluaa edelleen päättää? Kolmen vuoden päästä lapsesi on täysi-ikäinen. Anna nyt hyvä ihminen toisen opetella elämää ja vastuunottoa pikku hiljaa.

Vierailija
2/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murrosikä? Rakastuminen? Olet itsekin ollut murrosiässä, samoin pojan isä, muistelkaapa siis vähän. 

Miksi ei ole mahdollista, että poika saa päättää itse omista vaatteistaan? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkonen, MIKSI 15-vuotias ei saisi hankkia itse omia vaatteitaan? Mun saman ikäinen tyttö on tehnyt niin jo ala-asteella.

Vierailija
4/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta kuulostat ikävältä vanhemmalta. Miksi poika ei saa itse valita vaatteitaan?

Vierailija
5/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä että? Päättikö oma äitisi aikoinaan ,mitä vaatteita käytit?

Vierailija
6/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksihän ihmeessä 'lapsi' eli teini-ikäinen jälkeläisesi ei itse saisi ostaa vaatteitaan? Tuossa iässä kansalainen osaa kyllä jo määritellä oman vaatetyylinsä ja valita kledjua päällensä

Vierailija
7/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 15v poika on ostanut jo muutaman vuoden itse omat vaatteensa. Tietenkin.

Ostamaan itsekin omani.

Tuossa iässä nyt tullaan tietoiseksi omasta itsestä, kasvetaan ja aletaan ehkä miettiä miltä näytetään. Jne..

Anna nyt ihmeessä lapsen ostaa omat vaatteensa..

Vierailija
8/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani on vielä alaikäinen joten meidän vanhempien kuuluu vielä ostaa hänen vaatteensa! Löysin eilen pojan huoneesta hänen itsensä ostaman hupparin ja heitin sen roskiin. Poika tietenkin raivoistui, mutta mieheni antoi hänelle selkään.

Vierailija
9/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruus. Raukka luulee vielä, että vaatteilla saa pimpsakkaa. Anna sen pukeutua miten haluaa. Parempi oppia asia jo nuorena

10/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Poikaasi on kohdannut vakava vaiva, joka piinaa enemmän tai vähemmän lähes kaikkia hänen ikäluokkansa edustajia. Vaiva on nimeltään teini-ikä. 

Vierailija
11/11 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi kasvaa, kehittyy ja itsenäistyy. Harmi ettet sinä vanhempana osaa tukea sitä vaan haluat kasvattaa hänestä mielenterveysongelmaisen ja syrjäytyneen peräkammarinpojan.