Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon vettä pitäisi juoda päivässä?

Vesi-Matti Lorilori
20.05.2017 |

Kuinka paljon itse juot?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 litraa talvella, 2 litraa kesällä riittää. Kaikki siitä ylöspäin on turha muoti-ilmiö, sanoi mulle yksi lääkäri kerran.

Vierailija
2/7 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä muuta juo. Itse olen virtsanäytteitä käsitellyt työssäni niin ihmiset juovat liian vähän. Tosi tummaa ja haisevaa virtsaa monilla. Pitäisi olla vaaleaa. Itse juon noin reilun litran vettä päivässä. Lisäksi juon maitokahvia useamman mukillisen eli varmaan litra tulee siitäkin.

Vierailija
4/7 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä muuta juo. Itse olen virtsanäytteitä käsitellyt työssäni niin ihmiset juovat liian vähän. Tosi tummaa ja haisevaa virtsaa monilla. Pitäisi olla vaaleaa. Itse juon noin reilun litran vettä päivässä. Lisäksi juon maitokahvia useamman mukillisen eli varmaan litra tulee siitäkin.

Eikös kofeiini poista elimistöstä nestettä

Vierailija
5/7 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissas? Suurin osa virtsanäytteistä annetaan niin että on kieltä juoda paljoa tiettyyn tuntimäärään ja pitää pidättää sama aika. Tottakai se pissa on silloin väkevää. Sehän on se idea!

Toisekseen ei ole mitään yksiselitteistä sääntöä paljon juoda. Näin sanoi lääkäri. Juot sen verran ettei sulla ehdi jano tulla eli juot sillon tällöin sopivan määrän vettä. Kahvin kanssa suositellaan että perään lasi vettä.

Vierailija
6/7 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10L

Vierailija
7/7 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10L

Tulee isot aivot, jos noin paljon latkii menemään.