Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES! Kuvaile ihastuksesi ulkonäköä ja luonnetta! :D

Vierailija
20.05.2017 |

Mitään nimiä tai alkukirjaimia ei saa sanoa, kuvailkaa vain ihastuksenne ulkonäköä ja luonnetta tai ajatusta siitä, millainen hänen luonteensa mahdollisesti olisi. Älkää varatut miehet kuvailko naisystävänne ulkonäköä, vaan enemmänkin tämä on tarkoitettu nyt sinkkumiehille kuvaamaan esim. salaista ihastustaan jne :D
Hauskaa!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä olis ollut niin kiva lukea, mutta näin se taas meni... pöh.

Vierailija
22/38 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hävisi taas kommentit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruskee tukka ja aika pitkä. Aika sosiaalinen ja iloinen toisaalta vaikuttaa suorasanaiselta. Varattu nainen vieläpä kaiken huipuksi. Terkkuja vaan työkaverille..

Terkkuja sullekin :) Olet ihana. T. Työkaveri

Vierailija
24/38 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm pitkät tummat hiukset. Treenattu kroppa. Ehkä vähän bimbon oloinen ja mua yli 10v nuorempi. Tekee toista vuoroa varastolla joten en nää häntä kovinkaan usein tai pidempää aikaa. Silti totaalisen ihastunut jo pari vuotta.

Vierailija
25/38 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tumma tukka, semmoset Bambi-silmät, aika pieni, siro. Naapuripaikkakunnan tyttäriä, opiskelee ammattikorkeassa. Meillä on yhteinen harrastus, pelaillaan usein tennistä sekanelurina parin kaverin kanssa. 10 vuotta nuorempi hän on jotenka en tiedä olisiko meillä mahiksia, tietääkseni hän on sinkku. En ole rohjennut ottaa puheeksi tai pyytää treffeille... vielä.. 

Mut ihana hän on... iloinen ja empaattinen

26/38 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä tumma tukka, semmoset Bambi-silmät, aika pieni, siro. Naapuripaikkakunnan tyttäriä, opiskelee ammattikorkeassa. Meillä on yhteinen harrastus, pelaillaan usein tennistä sekanelurina parin kaverin kanssa. 10 vuotta nuorempi hän on jotenka en tiedä olisiko meillä mahiksia, tietääkseni hän on sinkku. En ole rohjennut ottaa puheeksi tai pyytää treffeille... vielä.. 

Joo toi ikäero on kyllä aika ylitsepääsemätön este. Itsellä sama juttu ja kyseessä työkaveri. Ei olisi mitään ongelmaa lähestyä jos oltaisiin saman ikäisiä... nyt ei vaan kehtaa.

Vierailija
27/38 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ikäjutut on hankalia mutta itse olen miettinyt että jos en tee aloitetta ja kysy neitoa kadun sitä lopun ikäni. Kerään rohkeutta kun tänään olisi taas tennispäivä.

Vierailija
28/38 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep ikäjutut on hankalia mutta itse olen miettinyt että jos en tee aloitetta ja kysy neitoa kadun sitä lopun ikäni. Kerään rohkeutta kun tänään olisi taas tennispäivä.

Tsemppiä.. parempi vaan kysyä kuin vatvoa vuosikausia.

Vierailija
29/38 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuu kaikille muille paitsi mulle jes.. Pitkä ruskee tukka.

Onkohan ihastus molemminpuolista jos puhuu kaikille muille paitsi sulle? Meinaan kun itse olen ihastunut mieheen, menen ihan kipsiin enkä uskalla/osaa jutella ollenkaan hänelle, muille kyllä.

Vierailija
30/38 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ylipainoinen (n. 160/70) goottinainen. Fiksu, herkkä ja taiteellinen

Vierailija
31/38 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 160 cm (?), super hoikka, vaaleat pitkät hiukset, siniset kauniit silmät, pitkät ripset, kapea uuma, täydelliset rinnat, timmi pikkupeppu, täyteläät huulet, kiltti, hymyilevä... täydellinen nuori tyttö!

M39

Vierailija
32/38 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tsemppiä.. parempi vaan kysyä kuin vatvoa vuosikausia."

Tänään se sitten tapahtui. Kiitti kovasti tsempeistä! 

Kysyin suklaasilmältä haluaisiko hän lähteä mun kanssa vaikka syömään joku päivä. Sovittiin sitten "treffien tapaiset". Pelin lopuksi mentiin jätskille ja juteltiin varmaan ainakin tunti vähän kaikesta ja tuntui hyvältä. Ollaan aikalailla samalla aaltopituudella vaikka vuosia onkin välissä.

Vierailija
33/38 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-vuotias kaupan kesäkassaneito. On kirjoittanut vuosi sitten, opiskelee. N. 155cm pirtsakka blondi. Urheilullinen. Uskomattoman ihanat ja tuikkivat silmät. Menen aina hänen kassalleen, vaikka olisi jonoa. Samoin olen pyytänyt näyttämään jonkun tavaran sijainnin hyllystä, vaikka tiedän sijainni hyvin. Hänessä kiehtoo nuoruuden pirteys ja freesiys.

Vierailija
34/38 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan ihastus molemminpuolista jos puhuu kaikille muille paitsi sulle? Meinaan kun itse olen ihastunut mieheen, menen ihan kipsiin enkä uskalla/osaa jutella ollenkaan hänelle, muille kyllä.

Minä taas olen jättänyt ystävälliset juttelut vähemmälle sen jälkeen kun aloin tuntea erään uuden työntekijän silmät selässäni ja ties missä aivan jatkuvasti ja heppu alkoi olla ilmiselvästi liiankin ihastunut minuun. Kaikki mitä tekee on bensaa liekkeihin, joten ei turhaa juttelua, vaikka sekin on bensaa liekkeihin varmaan em. kuvitelmasta johtuen.

Juttelu on ahdistavaa kun tyyppi tuijottaa herkeämättä ja näytää kuin olisi päässyt aavikolla lähteen äärelle, suukin auki samaan malliin.

Että älkää vetäkö aina itsellenne mieleisiä johtopäätöksiä asioista.

Vierailija
35/38 |
24.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen, 179 cm, 25kg ylipainoinen tuikkivasilmäine. Hyvä huumori., loistotyyppi, empaattinen, maailman paras nainen.

Miksei kellään ole tämmöisiä? :) Samasta muotista näyttää olevan kaikki nuo miestenkin ihannenaiset :)

Vierailija
36/38 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sit tiedä mut kyllä joku on joskus sanonut mulle että ei emäntä nyt kaunein ruusu ole mutta luonne ja sydän on täyttä kultaa. Hieno homma minusta että myös ne ei kaikkein viehättävimmät ulkoisesti olevat naiset löytää puolisonsa ja kokee onnea. Sama juttu tietenkin vaikka pienten miesten ja ei niin komeiden osalta.

Itellä tuntuu olevan se "vika" että ne ruusut vaan kiehtoo eniten. Semmoinen tummat tai vaaleat pitkät hiukset, suuret silmät, vahvat kulmat (en tiedä miksi), ei kovin pitkä, hoikka/sievä, luonteeltaan elämänmyönteinen, iloinen, lapsirakas. Naisellinen, feminiininen, pehmeä, suloinen...

Vierailija
37/38 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen jättänyt ystävälliset juttelut vähemmälle sen jälkeen kun aloin tuntea erään uuden työntekijän silmät selässäni ja ties missä aivan jatkuvasti ja heppu alkoi olla ilmiselvästi liiankin ihastunut minuun. Kaikki mitä tekee on bensaa liekkeihin, joten ei turhaa juttelua, vaikka sekin on bensaa liekkeihin varmaan em. kuvitelmasta johtuen.

Juttelu on ahdistavaa kun tyyppi tuijottaa herkeämättä ja näytää kuin olisi päässyt aavikolla lähteen äärelle, suukin auki samaan malliin.

Totta tuokin puoli mutta eiköhän ilmeet ja kehonkieli muuten kerro tunteista riittävästi että missä mennään. Hymyilevä ja puhumaton ehkä kiinnostunut mutta vihaisesti mulkoileva puhumaton ei ollenkaan.

Vierailija
38/38 |
26.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta tuokin puoli mutta eiköhän ilmeet ja kehonkieli muuten kerro tunteista riittävästi että missä mennään. Hymyilevä ja puhumaton ehkä kiinnostunut mutta vihaisesti mulkoileva puhumaton ei ollenkaan.

Jos luit kunnolla niin ihmiset eivät monesti todellakaan osaa tulkita kehonkieltä tai tulkitsevat itselleen suotuisasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi