Olen kilttimies, voinko viedä naiselle kukkia kun on treffit tiedossa?
Olen ikisinkku 31-vuotias mies ja löysimpä saman tyylisen naisen mikä minulle sopii hyvin. Ja nyt on tiedossa treffit ensi viikolla. Näin keväällä/alkukesästä varmaan muitakin kilpakosijoita liikkeellä. 5-10 eurolla saa hyviä kukkapuskia prismasta ja muulta. Hinta ei ole paha kun naimakuluista ei saa verovähennystä. Nainen on ymmärtäväinen, huumorintajuinen, fiksu, kaunis ja ei omista kisaa tai koiraa. Eli hyvää vaimoainesta. Meillä muutenkin samanlaiset luonteenpiirteet.
Kommentit (20)
Älä vie. Tulee kiusallinen olo, että pitää tehdä jotain vastavuoroista vaikka ei ehkä haluaisi.
Hyvä hyvä! Kukkia kotiovelle (kai haet deittisi)?
Älä vie kukkia. Minä ainakin olisin todella vaivaantunut niin vanhanaikaisesta eleestä. Ja toiseksi markettikukat on vielä vähän niin ja näin. Säästä mieluummin se kukkaraha ja tarjoa treffeillä vaikka kahvit tai jäätelöä jne.
Muista kuitenkin tuoda esille oma persoonasi, se on se ratkaisevin asia. Muista myös kysyä treffikumppanista ja ole hänestä kiinnostunut, älä vietä koko iltaa puhuen itsestäsi.
Onnea treffeille!
Mä juoksisin karkuun ja lujaa, jos ensitreffeillä mies toisi kukkia.
Riippuu missä tapaatte. Jos esim haet hänet kotoa ja hän saa laitettua kukat veteen niin sitten käy hyvin.
Mutta jos tapaatte kaupungilla tai ravintolassa on kukkakimpun pitely koko treffien ajan vähän kiusallista
Minulle mies toi ensitreffeille lahjan. Tuo vieläkin kukkia ja muuta usein ilman syytä. Vie jos olet itse sitä tyyppiä joka tykkää antaa kukkia. Sen kuuluu kertoa sinusta kun olette kuitenkin vasta tutustumassa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu missä tapaatte. Jos esim haet hänet kotoa ja hän saa laitettua kukat veteen niin sitten käy hyvin.
Mutta jos tapaatte kaupungilla tai ravintolassa on kukkakimpun pitely koko treffien ajan vähän kiusallista
Naisen kotona tavataan tai sitten voi olla että haen autolla. Kun asuu sellaisessa paikassa vaikka lähellä asuukin, niin ei pääse sieltä helposti kun bussilla. Meen kuitenkin autolla ohi jos oon sillä liikkeellä, samalla kai voi treffikumppanin hakea.
juu- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos tapaatte kaupungilla tai ravintolassa on kukkakimpun pitely koko treffien ajan vähän kiusallistaNaisen kotona tavataan tai sitten voi olla että haen autolla. Kun asuu sellaisessa paikassa vaikka lähellä asuukin, niin ei pääse sieltä helposti kun bussilla. Meen kuitenkin autolla ohi jos oon sillä liikkeellä, samalla kai voi treffikumppanin hakea.
Muhun tekisit kyllä vaikutuksen tuomalla kukkia ja hakemalla kotoa. Olen muutenkin aika vanhanaikainen ja arvostan hyvää käytöstä. Lisäksi kukat saisi kotona heti veteen ja autoilu varmistaisi sen, ettei seuralainen ole kännäämässä). Pelkkää plussaa siis.
No, ostan halpoja kukkia. niin ei pahastu, eikä oo kiitollisuuden velkaa. Kuitenkin voi ilahtua niistä, niin kukaan ei häviä mitään :)
Vierailija kirjoitti:
juu- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos tapaatte kaupungilla tai ravintolassa on kukkakimpun pitely koko treffien ajan vähän kiusallistaNaisen kotona tavataan tai sitten voi olla että haen autolla. Kun asuu sellaisessa paikassa vaikka lähellä asuukin, niin ei pääse sieltä helposti kun bussilla. Meen kuitenkin autolla ohi jos oon sillä liikkeellä, samalla kai voi treffikumppanin hakea.
Muhun tekisit kyllä vaikutuksen tuomalla kukkia ja hakemalla kotoa. Olen muutenkin aika vanhanaikainen ja arvostan hyvää käytöstä. Lisäksi kukat saisi kotona heti veteen ja autoilu varmistaisi sen, ettei seuralainen ole kännäämässä). Pelkkää plussaa siis.
Minä en ikinä kertoisi osoitettani tai paljastaisi edes sukunimeäni ennen kuin olisin tavannut miehen livenä. Eikä johdu vain siitä, että kertaalleen olen joutunut liian innokasta treffimiestä pakenemaan työpaikan takaoven kautta, kun hän torjutuksi tultuaan uhkasi tappaa. (Olin siis ehtinyt paljastaa rakennuksen, jossa olin töissä.)
Voit viedä mutta ei se ole tae onnistumisellesi. Kilttimiehen nähdessään nainen juoksee karkuun ja lujaa, koska näkee että kukkapuska on vain kilttimiehen yritys peitellä naisvihaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juu- kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ikinä kertoisi osoitettani tai paljastaisi edes sukunimeäni ennen kuin olisin tavannut miehen livenä. Eikä johdu vain siitä, että kertaalleen olen joutunut liian innokasta treffimiestä pakenemaan työpaikan takaoven kautta, kun hän torjutuksi tultuaan uhkasi tappaa. (Olin siis ehtinyt paljastaa rakennuksen, jossa olin töissä.)
Jestas. :O Kaikenlaisia pimeitä sitä onkin...Itse olen tuolta välttynyt, olen tutustunut treffikumppaneihin ennen treffejä. Nykyinen puoliso löytyi töistä, pitkään juteltiin jotakin aina nähdessä, kunnes pyysi kahville :)
juu- kirjoitti:
No, ostan halpoja kukkia. niin ei pahastu, eikä oo kiitollisuuden velkaa. Kuitenkin voi ilahtua niistä, niin kukaan ei häviä mitään :)
Ajatus ja huomiointi tärkeintä. Hyvin menee, tsemppiä!
Ei kukkia, vie treffilahjaksi kortsupaketti. Hetken kun käytät aikaa oikean merkin valintaan vielä.
Jos kukkien antaminen on muutenkin oman luonteesi ja persoonasi mukaista ja uskot että pystyt antamaan ne vilpittömän luotevasti, niin silloin vie ilman muuta. Mutta jos mietit kukkien antoa vain sillä, että haluat tehdä vaikutuksen ja peitota kilpakosijat, silloin ei ehkä kannata.
Minulla oli yksi eksä, joka ihan tapailun alussa toi kukkia. Ilahduin ja ajattelin että mies on huomaavainen, kun kukat piristivät ankeaa opiskelija-asuntoani kivasti. Sitten kun jo seurusteltiin, hän piiitkän aikaa jaksoi muistella tuota tuomaansa kukkapuskaa, ja totesi topakasti, että "nyt on sitten kiintiökukat tuotu vähäks aikaa". Sen sijaan nykyään miehelläni on tapana esim. huoltoasemalla tankatessaan samalla ostaa minulle joku pikku juttu josta tietää minun tykkäävän. Esim. lempisuklaatani. Kun tässä yksi päivä sanoin miehelleni, että hän on niin ihana kun hemmottelee ja muistaa minua tuollaisilla pikku asioilla, hän olikin ihan h-moilasena, että "mitä miten niin, koska oon muka viimeksi ostanut sulle jotain". Eli se on häneltä niin automaattista toimintaa, ettei sitä edes itse tiedosta kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelet että niitä "kilpakosijoita" on myös liikkeellä kannattaa miettiä jokin millä teet naiseen vaikutuksen. Kukat on perus ja mielestäni hyvä.
En oo naiselle koskaan kukkia ostanut, en edes äitimuorille. Niin sen takia kyselen että onko liian vanhanaikaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukkia, vie treffilahjaksi kortsupaketti. Hetken kun käytät aikaa oikean merkin valintaan vielä.
Haen R-kioskilta kortsuja siten jos tarvii.
Olisi kivaa ja romanttista saada kukkia!
Jos ajattelet että niitä "kilpakosijoita" on myös liikkeellä kannattaa miettiä jokin millä teet naiseen vaikutuksen. Kukat on perus ja mielestäni hyvä.