Testausta odottelevat !
Hei kaikille
Vehdin aloittama pino oli tuolla alhaalla mutta jostain syystä en pystynyt siihen enää vastaamaan, joten uusi yritys.
Mitäs kuuluu? Mitkä päivät ovat menossa? Joko joku meistä testailee/on testannut?
Itsellä PP9 / dpo9 ja kärsimättömyyteni on huipussaan. Ei mitään oireita, lömmöt vaan ylhäällä. Hermostuttaa miten tässä käy ja jännittää nähdä se nega taas ruudussa, v**** jo valmiiksi ajatus menkoista.
Millä aiotte testata? Onko jollain kokemusta advancen herkkyydestä? Voiskohan huomenna jo testailla ??? *huomatkaa super kärsimätön meininki* :)
+++++ säteitä nyt kaikille ja peukut+++++
kertokaahan kuulumisia
Ilmis
Kommentit (3)
Onneksi on muitakin hätähousuja... mä kyllä testaan huomenna vaikka mikä olis (se pp10) ja sitten vasta viikonloppuna (ihan kuin pystyisin sinne asti odottamaan) jos tätiä ei näy :)
Hitsi tää on raastavaa touhua...
apteekissa täti sanoi että testi voi näyttää plussaa 1-2 VIIKON kuluttua siitä kun kuukautiset on jääneet pois. VIIKON?! Kuka hullu sitä jaksaa odottaa edes paria päivää menkoista.... Taidan testata tänään :D
Just mietin että eikö muka kukaan muu ole herrrrrrmona ;). Mulla kai dpo 10, ostin jo parit testitkin tänään. Mietin just että kehtaisko sitä jo testata... toisaalta jos on nega niin se ei ratkaise vielä mitään :I Mulla olis tuossa yks testi Anazyl Exact tms, jossa luvataan että 10. pvänä hedelmöityksestä voi jo antaa plussan!