Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin kauheaa, erittäin todentuntuista unta ja uskon sen olleen enneuni... Nyt pelkään että joku kuolee.

Vierailija
20.05.2017 |

Pari kertaa ennenkin on tullut nähtyä enneunia, mm. anopin vakavasta sairaskohtauksesta. Kuolemasta en vielä ole koskaan nähnyt.

Eli, unessani olen ukkini talossa. Se sijaitsee syrjäseuduilla peltojen ja metsien ympäröimänä. Touhuan kamarissa omiani, kunnes vilkaisen ulos ikkunasta. Pellolle on ilmestynyt valtava kivi, ja kiven takaa vaanii valtava musta koira, niskavillat pystyssä. Sillä on eteenpäin osoittavat sarvet, terävät hampaat ja (stereotypisesti) punaiset, polttavat silmät. Se ei liikahdakkaan, mutta hengittää raskaasti. Se tuijottaa minua selvästi valmiina hyökkäykseen. Tämä on pelottavinta, mitä olen koskaan nähnyt, unessa tai valveilla. Koko kehon läpi asteli tietynlainen kuoleman tunne.

Katson koiraa vain noin sekunnin, sitten käännän katseeni äkkiä pois. En uskalla katsoa sitä taas, näky oli niin järkyttävä. Sen katsominen lähes sattui.

Tajuan, että se on tullut hakemaan jotakuta, ja minun on nieltävä pelkoni ja ajettava se pois tai se vie jonkun mukanaan.
Pääsen unessani juoksemaan ikkunan läpi, ja juoksen suoraan tuota kauheaa petoa kohti pitäen niin kovaa meteliä kuin vain osaan, koska haluan ajaa sen pois. Se lähtee juoksemaan minua kohti ahnas ilme kasvoillaan. Huudan kurkku suorana kovaan ääneen "Minun miestäni sinä piru et vie!" johon uni loppui, juuri ennen kuin tuon pedon kanssa saavutimme toisemme.

Heräsin hikisenä sydän pamppaillen, ja varmistin että mieheni hengittää varmasti. Kun totesin että mieheni on elossa nukahdin heti uudelleen, vasten tahtoani.

Minua pelottaa, että menetän joko mieheni tai ukkini. Mieheni siksi että juuri häntä lähdin puolustamaan, ja ukkini siksi että tämä tapahtui hänen kotonaan, ja minulla on tunne että saatoin olla unessani hänen vaimonsa eli mummini. En ole ihan varma. Eniten pelkään kuitenkin mieheni menettämistä koska minun oli pakko varmistaa että kai hän on elossa heti herättyäni. Juuri häntä ajattelin kun ajoin koiraa pois. Mutta en tiedä.

Kamalinta pitkään aikaan.. En ole pelännyt niin paljon ikinä valveilla ollessani.

Oletteko te koskaan nähneet enneunia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi