Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, miesystävää ahdistaa kun olemme erossa

Vierailija
20.05.2017 |

Olen nyt vähän hukassa että mistä tässä on kyse, auttakaa?
Tapasin ihanan miehen, joka jo parin viikon tuntemisen jälkeen sanoi että on rakastunut ja haluaa seurustella vakavasti.
On seurusteltu nyt pari vuotta, ja ollaan yötä yhdessä useampi yö viikossa, yleensä pari yötä viikolla ja sit koko viikonloppu. Meillä on puolen tunnin ajomatka asuntojen välillä, joten yleensä jos on vietetty aikaa yhdessä, on järkevä jäädä yöksikin. Miehellä on mun luona tietokone, vaatteet, kaikki tarpeellinen, sama toisin päin. Ollaan enemmän mun luona kun on isompi asunto ja sen on helppo käydä mun luota töissä.
Mulla on ystäviä ja harrastuksia ja sukulaisia, ja välillä tykkään viettää illan ihan kaikessa rauhassa itseksenikin, joten välillä sanon että nyt en halua nähdä, mulla on muuta. Nimittäin jos hän tulee tänne, ollaan kuin paita ja peppu. Silloinkin kun on oltu yhdessä putkeen viikko tai pari. Mä tarvitsisin enemmän tilaa.

Miestä ahdistaa kovasti olla erossa yötä, ja lakkaa viestittelemästä normaalisti, vaikka yleensä tulee viestiä varmaan tunnin välein. Mulla taas tulee joku vetäytymisreaktio, kun koen että mun pitäisi jotenkin ottaa lähemmäs niin työnnän kauemmas.
Mitä ihmettä tässä tapahtuu?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä mitään tekemistä mustasukkaisuuden kanssa, siis sillä tavalla että mies epäilisi naisen pettävän tms. Tuollaista voi esiintyä ihan ystävyyssuhteissakin. Olin joskus aiemmin itse yhtä takertuvainen. Minulla ei ollut kuin yksi hyvä ystävä, ja olin hänestä tosi riippuvainen henkisellä tasolla. Olisin aina vaan halunnut viettää hänen kanssaan aikaa, tehdä kaiken yhdessä jne. Olin yksinäinen ja pelkäsin tulevani hylätyksi ja menettäväni tämän ainoan ystävän. Sitten kun ystävä toki halusi viettää aikaa muidenkin ihmisten kanssa, niin tämä tuntui minusta kamalalta. Ei ollut tervettä, tiedän sen. Mutta tuollaisestakin voi "parantua" kohottamalla itsetuntoaan, harjoittamalla itseluottamusta jne. Pakottaa itsensä tekemään asioita yksin eikä turvautumaan aina toiseen ihmiseen.

Vierailija
22/26 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tarviis terapiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei välttämättä oo sairaalloisen mustasukkainen tapaus. musta vaikuttaa enemmän takertuvalta kiintymyssuhteelta,laitapa googleen ja lue kiintymyssuhteista :) opit itsestäsikin sitten, sulla ehkä välttelevä. psykologiassa vakiintuneta termejä

Näköjään mitä enemmän hän takertuu, sitä enemmän minä välttelen. En oo itekään ikinä käyttäytynyt näin, miehen käytös jotenkin laukaisee mussa jonkun pakoreaktion.

Ap

Vierailija
24/26 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä mitään tekemistä mustasukkaisuuden kanssa, siis sillä tavalla että mies epäilisi naisen pettävän tms. Tuollaista voi esiintyä ihan ystävyyssuhteissakin. Olin joskus aiemmin itse yhtä takertuvainen. Minulla ei ollut kuin yksi hyvä ystävä, ja olin hänestä tosi riippuvainen henkisellä tasolla. Olisin aina vaan halunnut viettää hänen kanssaan aikaa, tehdä kaiken yhdessä jne. Olin yksinäinen ja pelkäsin tulevani hylätyksi ja menettäväni tämän ainoan ystävän. Sitten kun ystävä toki halusi viettää aikaa muidenkin ihmisten kanssa, niin tämä tuntui minusta kamalalta. Ei ollut tervettä, tiedän sen. Mutta tuollaisestakin voi "parantua" kohottamalla itsetuntoaan, harjoittamalla itseluottamusta jne. Pakottaa itsensä tekemään asioita yksin eikä turvautumaan aina toiseen ihmiseen.

Mä olen kai nyt pakottanut miestä tuohon, mutta enhän mä voi olla se joka hänen takertuvuutta hoitaa vaan hän itse.

Ap

Vierailija
25/26 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna olisin varovainen tuon kanssa

Vierailija
26/26 |
22.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas. Vietin sukulaisten kanssa aikaa viikonlopun, ja mies hädin tuskin puhuu mulle sen jäljiltä. Soitin sille pari kertaa viikonloppuna ja oli lyhytsanainen. Ehdotin näkemistäkin tänään, ja hän tokaisi jotain, että katotaan sitä sitten. Yleensä tosiaan viestittelee pitkin päivää, vaikka oltaisiin vain työpäivän ajan erossa.

Jotenkin vaivaannuttavaa ja dramaattistakin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän