Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenta lauantai - aamuun! Mikä fiilis?

Vierailija
20.05.2017 |

Mitä suunnitelmia viikonlopuksi ☀️

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä fiilis. Just lähdössä harrastusporukan kanssa merenrantahuvilalle, aurinko paistaa, lapsilla kaikki hyvin ja muutenkin elämä on mukavaa.

Vierailija
2/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis nukuttanut vielä, mutta treenit kutsuvat. Illalla aion katsoa lätkää, toivottavasti suomi voittaa 6-1 🙌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetätyskello soi 6.40, lapsi ylös ja kouluun...

Nyt väsyttää eikä mikään huvita. Taloyhtiön talkoot ois tänään joten kai se on pakko raahautua puskia leikkaamaan.

Lakanat vaihdan kyllä ensin.

Ehkä tää tästä iloksi muuttuu.

Vierailija
4/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi viiden päivän vapaat! Eli töihin vasta torstaina 😊

Heräsin sitten jo 6.40 kuitenkin, vaikka olisi saanut nukkua piiitkään. Tässä olen vaan kahvia juonut ja lukenut (kirjaa & palstaa vuoronperään). Latasin itselleni uusia biisejä lenkkilistalleni joten kohta kuulokkeet korviin ja menoksi.

Päätä vähän särkee. Mieli on matalalla useastakin eri syystä mutta kaikkeni teen, etten jää kotiin murehtimaan.

Vierailija
5/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä fiilis, ihana kun yritän vähän laihtua ja on nälkä. Menkat alkoi ja olen vetänyt tyypilliseen tapaan pari päivää ruokaa kaksin käsin ennen menkkoja, se on ihan hullua eikä sitä pysäytä mikään muu kuin menkkojen alkaminen :-o. Lenkille tekis myös mieli mutta Polarin mukaan olen liian rasittunut viime päivien lenkeistä. Rento viikonloppu tulossa. Varmaan kiviäkin kiinnosti tämä :D.

Vierailija
6/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä fiilis. Pitkästä aikaa aurinko paistaa. Tänään anopin myöhäisille äitienpäiville, mukava nähdä miehen sisaruksia. Illalla kiekkopeli

Vierailija
7/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä fiilis, ihana kun yritän vähän laihtua ja on nälkä. Menkat alkoi ja olen vetänyt tyypilliseen tapaan pari päivää ruokaa kaksin käsin ennen menkkoja, se on ihan hullua eikä sitä pysäytä mikään muu kuin menkkojen alkaminen :-o. Lenkille tekis myös mieli mutta Polarin mukaan olen liian rasittunut viime päivien lenkeistä. Rento viikonloppu tulossa. Varmaan kiviäkin kiinnosti tämä :D.

Oikeestiko sä annat jonkun Polarin määrittää voitko mennä lenkille vai et?

Robottien invaasio taitaa sittenkin toteutua tulevaisuudessa.

Vierailija
8/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää on kipeä. Makaa vielä sängyssä. Rankka viikko takana, pitäisi palautua.

Vierailija
9/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät tunnelmat. Aamupala syöty ja kahvi juotu kaikessa rauhassa. Kohta pitkälle lenkille. Ensimmäinen metsälenkki tänä keväänä, saa nähdä onko vieläkään kaikki lumet sulaneet.

Vierailija
10/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu. Istun juuri tässä sängyllä lastit housuissa ha menen kohta pesulle ja sen jälkeen aamupalalle. Heräsin jokin aika sitten.

Nyt olen aamurunkkaamisen jälkeen valmis teräksikkäänä uuten päivään..

Vierailija
11/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono, pysyn kotona, enkä avaa verhoja koko päivänä.

Vierailija
12/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok. Tänään täytyy opiskella, aion ottaa kahvia mukaan ja mennä parvekkeelle auringonpaisteeseen lukemaan. Iltapäivällä treffeille ihanan miehen kanssa :)

Vierailija
13/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä fiilis! Lapsi katsoo lastenohjelmia ja itse alan tehdä aamupalaa. Ulkona on ihana sää, mennään myöhemmin rannalle :) Hyvää viikonloppua kaikille ♡

Vierailija
14/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta töihin ja pääsen vasta 21.30, huomenna sama vuoro. Eli haistakaa kaikki v*ttu.

Vierailija
15/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeestiko sä annat jonkun Polarin määrittää voitko mennä lenkille vai et?

Robottien invaasio taitaa sittenkin toteutua tulevaisuudessa.

Joo, koska en halua taas menettää yöuniani siihen että herään yöllä hiestä märkänä valvomaan. Viime viikolla jo kerran kävi näin, joten ylirasituksen merkit on ilmassa. Vuosien kokemuksella tuo ilmiö on suorassa yhteydessä liikunnan määrään. Nyt kun omat fiilikset ei aina riitä välttämään tuota niin jospa sykemittari auttais...

Vierailija
16/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä juon aamukahvia kaikessa rauhassa ja puuron söin äsken. Jonkin ajan päästä ulos pitkälle kävelylenkille kun niin kaunis sää... illalla sitten vähän viiniä ja kiekkoa. Saa nähä, mitä muuta tässä vielä keksii. :)

Vierailija
17/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetätyskello soi 6.40, lapsi ylös ja kouluun...

Nyt väsyttää eikä mikään huvita. Taloyhtiön talkoot ois tänään joten kai se on pakko raahautua puskia leikkaamaan.

Lakanat vaihdan kyllä ensin.

Ehkä tää tästä iloksi muuttuu.

Miksi lapsi tänään kouluun? Onko tää teillä näitä jotain kevään poikkeuspäiviä?

Vierailija
18/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tuli herättämään kuuden aikaan ja ennen kahdeksaa luovutin haaveet pidemmistä unista ja noustiin ylös. Vähän meinaa kieltämättä väsyttää. Mies nukkuu vielä sohvalla, täytyy armahtaa koska hän nousee joka arkiaamu viiden maissa. Ulkohommia pitäisi tänään tehdä ja koittaa viettää lapsen kanssa aikaa niin paljon kuin mahdollista.

Vierailija
19/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään voisi vaikka kuolla.

Vierailija
20/35 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla nähty kahteen viikkoon ja mies mökötti koko eilisillan. Vaikuttaa siltä että tuo samperin mökötys jatkuu tänäänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan