Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätin miehen tänään, nyt jo kaduttaa, normaalia?

Vierailija
19.05.2017 |

Olen harkinnut eroa jo monta kk (lähemmäs puoli vuotta) enemmän ja vähemmän, nyt pari viime kuukautta enemmän ja viime viikot lähes päivittäin.
Eilen tein päätöksen, että eroan.

Mikään ei sinänsä ole huonosti, mies on täydellinen, mutta minua ahdistaa kun on "pakko" olla aikaa sille toiselle jonka lisäksi viime kuukaudet olen ollut lähes täysin haluton harrastamaan seksiä ja entinen 5-6 kertaa viikossa oli vaihtunut 2-3 kertaa kuussa.
Jotenkin muutenkin on koko ajan ärsyttänyt kaikki "huomenta" yms viestit ja ei ole huvittanut nähdä miestä vaan mielummin olisin ollut kotisohvalla.

Järkevästi ajateltuna ero siis on ollut oikea päätös, ja vielä siinä itse eroamis keskustelussa mulla oli tunne että en halua edes yrittää korjata asioita.

Nyt kuitenkin muutama tunti myöhemmin kaduttaa hirveästi ja ajattelen vain että olisi vaan pitänyt olla hiljaa ja saada nauttia niistä hyvistä hetkistä mitä meillä oli.

Toisaalta olo on myös helpottunut, nyt se on sanottu, enää ei tarvitse stressata näkemistä ja seksiä.

Onko ihan normaalia toi katumus heti eron jälkeen? Tämä siis ensimmäinen oikea pitkä suhde ja näin myös ero sellaisesta.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Ihminen jossittelee. Ero tekee usein kipeää, vaikka on monesti myös helpotus lähteä eri teille pidemmän päälle.

Voimia kovasti, iloa ja aurinkoista kesää 💛

Vierailija
2/4 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Vähän sellainen säikäys, että mitä tuli tehtyä, olikohan tämä viisasta. Luulen että viikon päästä tuo helpotus on jo päällimmäisenä.

Yöt on pahimpia tuossa vaiheessa, vastusta kiusausta laittaa exälle mitään viestiä. Vähän on kuin vieroitus. Nyt on vieroitusoireita jonkun aikaa, mutta ne laantuu ja parin viikon kuluttua alkaa olla jo ihan hyvä olo ja sit vaan paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama katumus,mutta se helpotuksen tunne oli ihana. Ikinä ero ei ole helppoa.

Vierailija
4/4 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille❤️

Aamulla kun heräsin oli hetken ihana levännyt olo, mutta sitten muistin että ainiin, erottiin eilen ja iski suru ja kaipuu.