Mitä maailmanlaajuisesti järisyttävää haluaisit tapahtuvan?
Mitä maailmanlaajuisesti järisyttävää haluaisit tapahtuvan?
klo 22:43 | 19.5.2017
Minä haluaisin, että alienit tulisivat aluksellaan leijumaan jonkun kaupungin ylle.
Minä haluaisin, että alienit tulisivat aluksellaan leijumaan jonkun kaupungin ylle.
Ladataan...
Että tietokoneet poistuisivat yksityiskäytöstä ja kännykät toimisivat pelkkinä puhelimina.
Euro vois jo pikkuhiljaa kaatua niin päästäis siitäkin kun tuon velkakriisin ratkominen ei vapaaehtoisesti näytä onnistuvan.
Pakolais maitten taloudellista nousua ja rauhaa. Saadaan ihmisrodut omille koti konnuilleen ja maailman bakteeri tasapaino säilymään. Ja toiseksi merien muovi saasteet saatais kerättyä pois.
No mites ois kuulkaa maailmanrauha + että ilmastonmuutosta saataisiin hidastettua/ehkäistyä.
Että tietoyhteiskunta kaatuisi vähäksi aikaa niin kaikki tajuaisivat sen haavoittuvuuden ja alkaisivat valmistautua pahan päivän varalle
Tarttuvat taudit pois maapallolta. (Lääkkeillä vaikka)
Köyhämaiden syntyvyydelle stoppi.
Lihansyönti lailla kielletyksi kaikkialle.
Että jumalat lähettäis taivaasta jonkun armeijan tappamaan kaikki yhteiskunnassa elämään kykenemättömät ja/tai pahat ihmiset ja sanoisi tekevänsä niin jatkossakin kaikille murhaajaraiskaajille sun muille jotka kohtelevat muita ihmisiä, eläimiä tai luontoa kaltoin. Näin joskus tämmöstä unta. Olen ateisti.
Sitten olis myös hienoa että alienit ilmaantuis jostain toisesta ulottuvuudesta ja tulis moikkaan meitä ystävällisellä mielellä.
Euro voisi kyllä poistua Suomesta . Yksi erittäin harras toiveeni olisi että .juuri nyt ,Naton sotilasalukset jotka ovat Suomen satamassa ,poistettaisiin pikaisesti sieltä. Suomen ympärillä on kaikissa maissa menossa eri maiden sotaharjoituksia ja meille ei ole hyväksi että nuo alukset ovat Suomen satamassa. Maamme on suuressa vaarassa kun nykypäättäjät eivät pidä kiinni Suomen puolueettomuudesta .Lastemme tulevaisuus on vaarassa. Maamme johtoa myöten on maatamme viety suureen vaaraan .Niin kuin Lindström eilen sanoi ,olemme keskellä "tätä kaikkea". Puolustusvoimat on ajanut voimakkaasti näitä sotaharjoituksia ja Suomea mukaan niihin. Samoin Puolustusministerimme.
Ei todellakaan kaivata mitään leijuvia alien aluksia blokkaamaan aurinkoa kesällä.
Tekniikka muuttuisi käyttökelvottomaksi. Kuolisin varmaan itse melko pian, mutta olispa jännää ne viimeiset hetket ja ainakin kuolis tietäen, että tämä pallo voi vielä pelastua.
Itse haaveilen siitä, että maapallon tuhoaisi jättimäinen komeetta yhdellä iskulla.
Aha. Olet sitä mieltä, että sotaharjoitukset vaarantavat maamme.
Etkö ole kuullut vanhaa roomalaista viisautta: "jos tahdot rauhaa, varustaudu sotaan."
Jeesuksen toinen saapuminen ja yleinen ylösnousemus nyt heti.
Viisautta? Pikemminkin typeryyttä
Jos varustaudut sotaan, saat sodan.
Upitan koska mielenkiintoinen aihe